اولیایی : به بگوویچ ۵ هفته مهلت دادیم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: خواسته وینگو بگوویچ را پذیرفته و مهلتی پنج هفته ای به او دادیم تا تیم را از شرایط فعلی خارج کند. 

کاظم اولیایی ضمن بیان این مطلب افزود: به دنبال شکست برابر ابومسلم دو جلسه با اعضا کمیته فنی و مربیان تیم پاس داشته و نقطه نظرات آنها را شنیده‌ام. در پایان این دو نشست مقرر شد اصلاحاتی در امر هدایت تیم به وجود آید و با تعیین فرصتی چند هفته‌ای با یک حد تامین امتیاز شرایط تیم تغییر کند.  

وی ادامه داد: با توجه به اطمینانی که به کادر فنی تیم پاس داریم با خواسته آنها موافت کرده و مقرر شد فرصتی پنج هفته ای در اختیار بگوویچ و همکارانش قرار دهیم. بگوویچ متعهد شده است در این مدت تیم تحت هدایتش در هر بازی بصورت میانگین 2 امتیاز کسب خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: رویه ای که در امر هدایت تیم فوتبال پاس همدان تا به امروز اعمال شده، منتج به نتیجه نشده است. با این حال باید در روند آماده‌سازی تیم تغییراتی به وجود آمده و توجه بیشتری صرف هدایت تیم شود.  

اولیایی افزود: بگوویچ مربی است که اعتقاد به جوانگرایی صرف دارد و خیلی به نتیجه گیری اهمیت نمی دهد. این یک امتیاز است که در تیمی جوانگرایی و بومی گرایی سرلوحه کار قرار گیرد اما اگر نتیجه فدای رسیدن به این هدف شود کار تیم مختل می شود. برای من به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس زمانی جوانگرایی درست و تعیین کننده است که همراه با نتیجه گیری باشد. امیدوارم این نوع تفکر در کادر فنی تیم ما نیز حاکم شود.

وی در پاسخ به این سئوال که "اگر بگوویچ نتواند در فرصتی که از مدیریت باشگاه پاس خواسته است، تیم را به شرایط آرمانی بازگرداند، باشگاه چه تصمیمی را در قبال او اتخاذ خواهد کرد؟"، گفت: آنچه مسلم است ما فرصت کافی در اختیار نداریم که صرف آزمون و خطا کنیم. اگر بگوویچ به آنچه متعهد شده پایبند نباشد در ادامه همکاری با او تجدیدنظر خواهیم کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر

با سلام

من زیاد به شما سر میزنم شما هم هفته ای یکبار ه من سر بزنید چون به صورت هفته نامه هستیم

ممننون

سلام
ممنون پیشم اومدی

شقایق 1387/10/14 ساعت 15:33 http://www.l0ve3.blogfa.com

سلام علی جان

واقعا منو ببخش درگیر امتحانام وگرنه بهت سر میز نم .

راستی اون ۵ هفته از کی شروع میشه از همین هفته؟

بازم میام فعلا

از همین هفته شروع شده بود !

سلام برد تیم محبوبتان مبارکه. بازیهای پاس با تیمهایی به جز استقلال و پرسپولیس چند نفر تما شاگر استادیوم شما می ایند؟

این بازی 500 نفر بودند !

ثقفی جان بازیکن مورد علاقه مدیر عامل رو تحویل بگیر !

خیلی جدی نگیر !

سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سر زدی...
برد امروز تیم پاس را به شما و همه همدانی ها تبریک میگم . امیدوارم که تیمتون بتونه همین روند را ادامه بده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد