سامان صفا : نمی توانم تیمم را در برابر برق شیراز همراهی کنم

دروازبان پاس همدان گفت : توقع و تمرکز برای بازی کردن مقابل ابومسلم نداشتم . سه روز پیش از بازی با ابومسلم دچار سرماخوردگی بودم و همراه تیم تمرین نمی کردم بنابراین توقع نداشتم که در این بازی من داخل دروازه باشم . پیش از بازی بطور ناگهانی متوجه شدم که قرار است من داخل دروازه باشم بنابراین تمرکزی نداشتم و نتوانستم مثل همیشه ظاهر شوم .

سامان صفا که در دیدار برابر ابومسلم مشهد سنگر بان پاسی ها بود ، در خصوص این دیدار گفت : ما در این دیدار عملکرد قابل قبولی نداشتیم و این بد بودن تنها شامل عملکرد گلر نبود به نظر من دفاع ها و خط هافبک ما آسیب پذیر ظاهر شدند و خط حمله تیم نیز در استفاده از موقعیت ها ناکام بود .  

همه اینها دست به دست هم داد و تیم ما متحمل شکست دیگری شد .

وی در خصوص عملکرد خود اضافه کرد : انتظار حضور در این بازی را نداشتم چراکه با توجه به بیماری که داشتم دو . سه روزی با تیم تمرین نمی کردم و از آمادگی کافی برخوردار نبودم از این رو وقتی قرار شد داخل دروازه قرار بگیرم تمرکز کافی را نداشتم .

گلر اول پاسی ها با اشاره به این که برای بازی با برق شیراز مصدوم است دراین باره افزود : در تمرین روز گذشته تیم انگشت های دست راستم آسیب دید . به عقیده پزشک تیم انگشتانم دچار شکستگی شده و به همین دلیل نمی توانم تیمم را برابر برق شیراز همراهی کنم .

وی در پیش بینی خود پاس همدان را در مصاف با برق شیراز تیم پیروز دانسته و افزود : برقی ها نیز بدلیل عدم کسب نتایج مناسب در بازیهای قبلی خود شرایط خوبی ندارند . تیم ما با وجود شرایط روحی پایینی که دارد ، پتانسیل ارائه بازی خوب مقابل این تیم را خواهد داشت . عقیده من اینست که بچه ها می توانند با تلاش و دقت سه امتیاز این بازی براحتی از آن خود کنند .

نظرات 2 + ارسال نظر

من اپ دیت کردم وبلاگ رو

[ بدون نام ] 1387/10/13 ساعت 22:27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد