حمیدی : همیشه برد با تیمی است که از فرصت ها بهتر استفاده کند

مشکل تیم ما این است که در بازیهایمان نمی توانیم آنطور که باید از موقعیت های خود استفاده کنیم بنابراین نتیجه دلخواهمان را کسب نمی کنیم متأسفانه در حال حاضر نیز خوب بودن مطلق در بازیها کافی نیست مهم اینست که از فرصت های ایجاد شده بتوان استفاده خوبی کرد .

هافبک راست پاسی ها در خصوص وضعیت فعلی تیم خود گفت : تیم ما در حال حاضر از لحاظ فنی مشکلی ندارد چرا که این تیم متشکل از کادر فنی باهوش و بازیکنان خوب و جوانی است .

مشکلی که گریبان گیر تیم ما می باشد اینست که خود باوری لازم  و روحیه کافی در بین بازیکنان وجود ندارد که این مسئله در زمینه فوتبال بسیار تعیین کننده است .

وی ادامه داد : در بازی مقابل ابومسلم قدرتی و درگیرانه ظاهر شدیم . موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد اما تنها موقعیت های حریف به ثمر نشست و آنها در ظاهر پیروز شدند .

حمیدی آینده پاس همدان را امیدوار کننده دانست و افزود : اگر فشار روحی موجود بین بازیکنان برطرف شود و ما بتوانیم بجای خوب مطلق بودن در بازیها از فرصت های خود به بهترین نحواستفاده کنیم ، مطمعنا ً پاس همدان بزودی به روز های اوج خود باز می گردد .

وی در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر برق شیراز اظهار داشت : همانطور که گفتم اگر ما بتوانیم در این بازی با خود باوری و عدم استرس ظهار شویم و همچنین از فرصت های خود بخوبی استفاده کنیم ، می توانیم بر این تیم غلبه کنیم و سه امتیاز با ارزش برای خود بدست بیاوریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد