تاخیر در افتتاح استادیوم 15 هزار نفری همدان

مدیرکل تربیت بدنی: هنوز 2 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است

مدیرکل تربیت بدنی همدان گفت: استادیوم ‌١٥ هزار نفره سوم خرداد باید تاکنون افتتاح می‌شد اما به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سید عبدی افتخاری افزود: برای پیشبرد این طرح تاکنون ‌٥/٨ میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل آن به ‌٢ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: استادیوم ‌١٥ هزار نفره همدان تا کنون ‌٨٨ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود این طرح در سال آینده به بهره برداری برسد.

افتخاری بیان داشت: هم اکنون استخر شنا نیز درکنار این مجموعه در حال احداث است که منابع آن از اعتبارات مقام معظم رهبری تأمین شده و در سال ‌٨٩ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیست اتومبیل‌رانی و سوارکاری هتل ورزش و سالن تمرین هم برای این مجموعه پیش‌بینی شده است، گفت: در دهه فجر پیست تاریک‌دره کار خود را آغاز و عنوان پنجمین پیست بین المللی کشور را به نام خود ثبت می کند.

افتخاری عنوان کرد: استادیوم ‌١٥ هزار نفره همدان در کیلومتر ‌٣ جاده همدان به ملایر واقع شده است. این استادیوم در زمینی به مساحت ‌١١٣ هکتار در نظر گرفته شده است. استادیوم همدان دارای زمین چمن رولی طبیعی با سیستم آبیاری اتوماتیک و دستی و سیستم گرمایش هیترینگ است. همچنین پیست تارتان هشت خط استاندارد جهت انجام مسابقات دوومیدانی و پیست پرش دراین مجموعه تأمین شده است. پارکینگ مجموعه نیز با ظرفیت نزدیک به ‌١٠٠ دستگاه اتوبوس، ‌٩٢٤ دستگاه سواری و ‌٩٦٠ دستگاه موتور سیکلت تعریف شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد