امید خورج : حق برد با ابومسلم نبود

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت :  بازی روز دوشنبه تیم ما برابر ابومسلم یک بازی متعادل و پایاپای بود و حق برد با ابومسلم نبود .

کاپیتان پاس همدان که در دیدار تیم خود برابر ابومسلم مشهد غایب بود و این دیدار تیم خود را از طریق شبکه استانی همدان دنبال کرده بود ، در خصوص این دیدار گفت : تیم ما آمادگی خوبی در بازی برابر ابومسلم داشت اما عدم هماهنگی کافی در خط دفاع تیم ما باعث شد که در چند صحنه آسیب پذیر ظاهر شویم و از این بازی امتیازی کسب نکنیم .

وی ادامه داد : شاید نتیجه باخت تیم ما را نشان می دهد اما به نظر من حق برد با ابومسلم نبود چرا که بازی کاملا ً متعادل بود و گل های ابومسلم روی اشتباه گلر و خط دفاع ما به ثمر رسید که در صورت عدم ارتکاب این اشتباهات ،  تیم مشهدی نمی توانست بر  تیم ما غالب شود .

خورج غیبت خود و عمران زاده را در دیدار هفته بیستم تیم خود تأثیر گذار دانست و افزود : من و حنیف عمران زاده در حدود یک و نیم سال است که در قلب دفاع پاس همدان بازی می کنیم و در این مدت بسیار با یکدیگر هماهنگ شده ایم ، بدیهی است که نبود هر دوی ما در یک بازی موجب اختلال در خط دفاع تیم می شود .

البته یاران جایگزین ما نیز تمام تلاش خود را انجام دادند اما عدم هماهنگی کامل آنها باعث شد تا نتوانند در حد عالی ظاهر شوند .

کاپیتان پاس همدان در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت : گل دوم ابومسلم به نظر آفساید بود اما چون در محل بازی حاضر نبودم دقیقا ً نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم اما در حدود دقیقه 65 بازی گلر تیم ابومسلم در محوطه جریمه خودی خطایی روی محمد غلامی انجام داد که این صحنه مشکوک و به عقیده من پنالتی بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد