محمد غلامی‌: ما به داوری باختیم‌

مهاجم پاس همدان پس از باخت در مقابل ابومسلم گفت‌: به داور گفتم هر بازی که شما قاضی دیدار ما بوده اید‌، تیم ما یا بازنده بازی شده و یا با تلاش فراوان با یک امتیاز از بازی خارج شده است‌. این بازی هم از این قاعده مستثنی نبود‌.

محمد غلامی باخت تیم خود برابر ابومسلم را بر اثر اشتباه‌های مسلم داوری و تیمی پاس دانست و در این باره گفت‌: داور این بازی را کاملا ً یک طرفه قضاوت می کرد و ما نیز با این طرز قضاوت وی آشنایی داشتیم؛ چرا که هر وقت  آقای صالحی بازی‌های تیم ما را قضاوت می کند ما در آن بازی می بازیم و یا با تلاش فراوان، حداقل امتیاز را می گیریم‌.

من بین دو نیمه این نکته را به خود او نیز یاد آوری کردم اما سودی در برابر خواسته ما که قضاوت عادلانه بود‌، نداشت‌.

وی ادامه داد‌:  ابومسلم در برابر ما حرفی برای گفتن نداشت‌. اگر داوری شامل حال آنها نمی شد و ما اشتباه  نمی کردیم آنها نمی توانستند ما را شکست دهند‌.

غلامی افزود‌: البته نبود چند از مهره کلیدی تیم ما نظیر خورج‌، عمران زاده و غلام نژاد برای تیم ما گران تمام شد اما با وجود نبود آنها آنچنان بد ظاهر نشدیم که مستحق شکست باشیم‌.

گل دوم به طور قطع آفساید بود که متأسفانه داور آن را اعلام نکرد. با این شرایط بازی که می توانست به سود ما و یا با نتیجه تساوی پایان پذیرد‌، با شکست ما خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد