اولیائی : امروز در مورد بگوویچ تصمیم می گیریم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با رد شایعه برکناری وینگو بگوویچ از تیم فوتبال این باشگاه گفت: در خصوص شرایط تیم پاس احساسی تصمیم گیری نکرده و بر اساس منطق عمل می کنیم .

کاظم اولیایی ضمن بیان این مطلب افزود: برای کمک به تغییر شرایط تیم فوتبال پاس و خروج تیم از بحران احساسی عمل نمی کنیم. بدون شک در نشست آتی کمیته فنی باشگاه پاس همدان تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که منطبق با منطق و عقل باشد. ما به دنبال محکوم کردن فرد خاصی نیستیم و فقط می خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که کمترین ضرر متوجه تیم پاس باشد.

وی در خصوص دلایل شکست تیم فوتبال پاس همدان در دیدار مقابل ابومسلم گفت: ما در این بازی چند مهره تاثیرگذار خود را به همراه نداشتیم. غیبت امید خورج و حنیف عمران زاده که نفرات ثابت و تاثیرگذار خط دفاعی تیم پاس هستند در مصاف با ابومسلم لطمه زیادی به ما وارد آورد. برای من غیبت این نفرات تاثیرگذار که در طول فصل هم چندبار تکرار شده موضوعی است که باید موشکافانه بررسی شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اولتیماتوم خود به کمیته فنی این باشگاه برای رسیدگی به عوامل غیبت و محرومیت بازیکنان تاثیرگذار تیم در دیدارهای لیگ گفت: دیروز پس از بازی برابر ابومسلم در نشستی با اعضا کادر فنی از آنها خواستم بصورت مکتوب دلایل افت تیم را گردآوری کرده و درجلسه امروز به کمیته فنی ارائه کنند.

اولیایی با تاکید بر اینکه باشگاه پاس برای خروج از بحران مدبرانه تصمیم گیری خواهد کرد، افزود: تصمیم گیری در خصوص ادامه همکاری با بگوویچ، تغییرات و تقویت کادر فنی و ... در نشست عصر فردا کمیته فنی باشگاه پاس مورد بررسی قرار می گیرد. پس از این جلسه می توان در خصوص شرایط تیم اظهارنظری درست و منطقی داشت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد