پورحیدری: بگوویچ بهترین گزینه برای پاس است

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان: بگوویچ بهترین انتخاب برای برنامه‌های ما است و از آنجا که این مربی با جوانان بسیار خوب کار کرده و می تواند در این شرایط بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشد. 

منصور پورحیدری گفت: من با دو دید به عملکرد تیم نگاه می‌کنم، در دید نخست از نتایج نیم فصل راضی نیستم ولی از آنجایی که برنامه 3 ساله ای از زمان انتقال تیم به همدان تدوین شده و با توجه به جوانگرایی قطعا مشکلاتی برای کار وجود دارد و هماهنگی و کار با جوانان بسیار سخت تر و زمان بر است و با وجود این مسائل عملکرد خوبی داشته ایم.

وی در خصوص جایگاه وینگو بگوویچ در برنامه 3 ساله ذکر شده، افزود: بگوویچ بهترین انتخاب برای برنامه‌های ما است و از آنجا که این مربی با جوانان بسیار خوب کار کرده و می تواند در این شرایط بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشد از او حمایت می کنیم و خود من شخصا علاقه ای به تغییرات ندارم و تا پایان فصل با همین کادر فنی کار را ادامه می دهیم.
وی در باره فراخوانی سوشا مکانی و منصور احمدزاده به کمیته انضباطی باشگاه به ایسکا نیوز گفت : کمیته انضباطی باشگاه پاس همدان این دو بازیکن را که در هفته‌های گذشته به علت بی انضباطی از سوی باشگاه و مربی تیم جریمه شدند جلسه‌ای ترتیب داد و این دو بازیکن با جریمه مالی و تعهد دوباره به تمرینات تیم بازگشته و خود را برای ادامه رقابت های لیگ آماده می کنند.
پورحیدری درمورد بهبودی مصدومان تیم مخصوصا "چترآبگون" مهاجم فصل گذشته تیم که از ابتدای فصل با مصدومیت شدید روبرو شد خاطر نشان کرد: مصطفی بعد از عمل جراحی و دوران نقاهت تمرینات خود را شروع کرده و هم اکنون نیز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین می کند ولی هنوز نمی تواند تمرینات سخت انجام دهد و در حدود 2 ماه دیگر می تواند به طور کامل بهبود یافته و به ترکیب تیم افزوده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد