غفاری : فوتبال همدان آینده خوبی خواهد داشت

مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت : امکانات خوبی در استان همدان برای رشد و گسترش ورزش فوتبال فراهم شده که من مطمئن هستم با حضور پیشکسوت قابل و بزرگ در این عرصه و مسئولین فوتبال دوست همدانی ، فوتبال همدان آینده درخشانی خواهد داشت .

غفاری که در راستای هدف استعداد یابی در سراسر ایران به شهر های مختلف سفر کرده و در حال حاضر جهت استعداد یابی نوجوانان غرب کشور در زمینه فوتبال در همدان بسر می برد ، گفت : پس از انتقال پاس به همدان و حضور پیشکسوتان بزرگ در عرصه فوتبال این استان ، پیش بینی می شود که فوتبالیست های بزرگی از این منطقه وارد عرصه فوتبال کشور شوند .

مطمئن هستم که در همدان و استان های اطراف آن می توانیم گزینه های خوبی برای حضور در تیم ملی نوجوانان پیدا کنیم .

وی در خصوص نوجوانانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اظهار داشت : ما استان های کشور را به 14 گروه 4 استانی تقسیم کردیم و در هر گروه 4 تایی به یکی از استان هایی که شرایط مناسبی برای برگزاری این تست را دارد ، طی دو روز سفر کرده و از نوجوانان مستعد جهت شرکت در تست دعوت کردیم .

غفاری ادامه داد : قرار است در گزینش دو گروه 30 نفره به اردوی تیم ملی دعوت شوند تا از این دو گروه و بازیکنان اسبق تیم ملی ، تیم ملی نوجوانان ایران را تشکیل دهیم  .

وی افزود : همدان آخرین استانی است که بعنوان نماینده استان های غرب کشور سفر کرده ایم و پس از این مرحله گزینش بازیکنان را انجام خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد