بگوویچ: فوتبال ایران فاصله زیادی تا حرفه ای شدن دارد!

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با اینگونه برنامه ریزی ها فوتبال ایران راه زیادی تا حرفه ای شدن پیش رو خواهد داشت. 

وینگو بگوویچ با انتقاد شدید از تعطیلات بی مورد لیگ گفت: در طول فصل چندین بار مسابقات به بهانه های مختلف تعطیل می شود و این وقفه ها در طول فصل، ضربه های جبران ناپذیری به باشگاه ها وارد می کند.

وی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا نیست که در اوج حساسیت مسابقات لیگ خود به یکباره بیش از دو هفته تیم ها را به تعطیلات اجباری وادار کند و تیم ها را از شرایط مسابقه دور کند. به راستی چه کسی باید پاسخگوی افت و از دست رفتن انسجام تیمی باشگاه ها باشد؟

وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاقات تنها در ایران رخ می دهد و این امر نشان دهنده فاصله زیاد ایران با فوتبال حرفه ای دنیاست. مطمئنا باید برنامه ریزی بهتری در انجام مسابقات لیگ داشته باشیم تا تیمها نیز بتوانند حداکثر ظرفیت خود را در طول مسابقات نشان دهند.

بگوویچ با ابراز رضایت از شرایط پاس تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را دنبال می کنند و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد.

وی در خصوص دلایل لغو اردوی پاس در کیش به ایسکانیوز گفت: با توجه به امکانات مناسبی که در همدان وجود دارد، برپایی اردو در کیش کار غیر منطقی است و ترجیح دادم در همدان بمانیم و تمرینات را دنبال کنیم.

بگوویچ با ابراز بی اطلاعی از خبر برکناری اش در صورت عدم برد مقابل ابومسلم خاطر نشان ساخت: اصلا این چنین بحثی صحت نداشته و من به همراه دیگر بازیکنان تیمم با قدرت و به دور از حاشیه به دنبال کسب موفقیت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ هستیم.

وی با اشاره به جایگاه تیمش در پایان فصل افزود: مطمئن باشید در نیم فصل دوم متفاوت تر از گذشته در لیگ بازی خواهیم کرد و در پایان فصل در بین 10 تیم اول لیگ قرار خواهیم گرفت.

بگوویچ در پایان در مورد مدعیان قهرمانی در این فصل به ایسکانیوز گفت: استقلال و پرسپولیس از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می روند که شانس دو تیم برای کسب این عنوان برابر است

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم
امیدوارم دوباره در نیم فصل دوم قدرتتونو نشون بدین و جز ۴ تا اول باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد