اولیایی: از دستور جلسه امروز تعجب کردم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت:‌ از دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال تعجب کردم. 

کاظم اولیایی اظهار داشت: برگزاری این گونه جلسات برای فوتبال می‌تواند موثر باشد، اما باید نسبت به چیدمان آن و خروجی مثبت دقت لازم را انجام دهیم.
وی افزود: جلسه‌ای مجمع فدراسیون فوتبال مربوط به مدیران بود که بتوانند با فرصتی خوب حرف‌های خود را به زبان بیاورند اما فقط مدیرعامل باشگاه سپاهان توانست حرف‌های خود را بزند. این مسئله برای ما که فقط 7 مدیرعامل بودیم جای تعجب داشت. چون دستور جلسه دقیق تنظیم نشده بود.

اولیایی ادامه داد:‌ اگر بخواهیم خصوصی شویم باید برنامه‌ریزی‌ بهتری داشته باشیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.
وی در خصوص ناراحتی بابت ترک جلسه از سوی داریوش مصطفوی قبل از شروع انتخابات گفت: مصطفوی با بیرون رفتنش قصد داشت شمار نفرات را کم کند تا انتخابات انجام نشود. او مدیر باشگاهی است که برای من احترام قائل است .من در خصوص عملکرد ایشان هیچ انتقادی نکردم .فقط مسئولان فوتبال شیراز بودند که در خصوص این رفتار مدیرعامل پرسپولیس حرف‌هایی به زبان آوردند.
وی افزود: تنها ناراحتی من در این جلسه نوع برخورد با مدیران بود. به نظرم سالن کنفرانس و میکروفونی که همگان صحبت می‌کردند معلوم نبود که به دستور چه کسی راهنمایی می‌شود. فکر کنم این جلسه ارتباطی به مسائلی که به دنبالش بودیم نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد