تمرینات پاس با جدیت تمام دنبال می شود

تمرینات پاسی ها که ازجمعه گذشته آغاز شد ، با جدیت هرچه تمام تر در شهر همدان در حال پیگیری می باشد .

کادر فنی پاس همدان با استفاده از تعطیلات لیگ ، برنامه تمرینی دقیق ، فشرده و حساب شده ای را برای تیم خود در نظر گرفته است که این برنامه در حال حاضر در حال برگزاری می باشد .

طبق برنامه تمرینی ، پاسی ها روزانه در دو نوبت تمرین می کنند . براین اساس پاسی ها صبح امروز از ساعت 10 الی 11:30 در محل چمن ورزشگاه قدس تمرین تاکتیکی برگزار کردند . بعد از ظهر نیز پاسی ها رأس ساعت 15 تمرین تاکتیکی دیگری در محل مذکور برگزار خواهند کرد .

خاطر نشان می شود در این تمرینات تمامی بازیکنان تیم ( جز مجید غلام نژاد که در اردوی تیم ملی به سر می برد ) و تمامی اعضای کادر فنی حضور کامل دارند .

نظرات 4 + ارسال نظر

به امید موفقیت پاس همدان در لیگ برتر.

ممنون
موفق باشید دوست همدانی من

سلام دوست خوبم من اپ دیت کردم وبلاگ رو ومنتظر نظرات شما هستم

سلام من اپ دیت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد