وریا غفوری‌: به قصد جبران نیم فصل دوم را ادامه می‌دهیم

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت : پاس از این پس نتایج بهتری در رقابت های لیگ کسب خواهد کرد‌ و پس از گذشت یک نیم فصل هماهنگی تیمی خوبی در تیم ما بوجود آمده و ما بازیکنان از آمادگی خوبی برای ادامه رقابت های لیگ برخورداریم که این آمادگی با برگزاری یک اردو در تعطیلات نیم فصل بهتر هم می شود.

وریا غفوری در خصوص شرایط فعلی تیم خود گفت‌: در حال حاضر با وجود عدم کسب نتایج دلخواه در رقابت های نیم فصل اول ، تیم ما در شرایط خوبی است و ما در حال آماده سازی خود برای حضوری قوی در ادامه رقابت های نیم فصل دوم هستیم.

وی در خصوص نیم فصلی که گذشت اظهار داشت: ما با وجود این که بازیهای خوبی ارائه می دادیم اما در اکثر موارد در نتیجه ناکام بودیم که البته باید به تیم ما حق داد؛ چرا که تیم ما نسبت به سال قبل تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان است که با وجود این تغییرات به هماهنگی برسیم‌.

غفوری در خصوص عملکرد خود در کنار پاسی ها عنوان کرد‌: مصدومیت من عملکردم را تحت شعاع قرار داد چرا که من با وجود مصدومیتی که در تمرینات آماده سازی ابتدای فصل از ناحیه کشاله پا پیدا کردم ، تقریبا ً 7 بازی از بازیهای تیمم را از دست دادم.

اما قول می دهم که برای نیم فصل دوم جبران کنم و با تمام وجود برای موفقیت تیمم تلاش کنم‌.

هافبک جوان پاس همدان که در دور رفت  این فصل یک گل زیبا به تیم پرسپولیس تهران زد ، در خصوص دیدار گذشته تیم خود که در قالب دور برگشت لیگ هشتم برابر پرسپولیس برگزار شد، افزود‌: باخت مقابل پرسپولیس اتفاقی بود‌. ما تا دقیقه 60 بازی را کنترل کرده بودیم، اما درست در همان دقیقه روی یک اشتباه گل خوردیم‌. ما قصد جبران داشتیم و بنابراین از ضد حملات غافل بودیم که در نهایت همین ضد حملات باعث شد ما با نتیجه 3 بر 0 مغلوب شویم‌.

نظرات 1 + ارسال نظر
سربرز 1387/10/18 ساعت 23:59

غفوری در آینده بازیکن تیم ملی میشود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد