خورشیدی: مشکلات داوری به پاس لطمه زد

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در دیدارهای اخیر مشکلات داوری به تیم ما لطمات زیادی وارد کرده است‌.

مجتبی خورشیدی مربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست 3 بر صفر برابر پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت‌. در نیمه اول با توجه به اینکه روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده بودیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم پرسپولیس را در زمین خودش حبس کنیم‌.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بر خلاف روند بازی یک گل دریافت کردیم که باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد‌.در ادامه سعی کردیم روی دروازه حریف حملات همه‌جانبه‌ای داشته باشیم ولی روی ضد حملات پرسپولیس گل‌های دوم و سوم را هم دریافت کردیم‌.
خورشیدی درباره علت عدم حضور وینگو بگوویچ در نشست مطبوعاتی پایان بازی گفت: بگوویچ با توجه به شرایط روحی و روانی که داشت تشخیص داد درنشست مطبوعاتی شرکت نکند‌.
مربی تیم پاس همدان درباره داوری اظهار داشت: 2 بازی قبلی مان را به دلیل مشکلات داوری از دست دادیم که از لحاظ روحی به بازیکنان تیم بسیار لطمه زد؛ در این بازی هم داور اشتباهات زیادی داشت که تأثیرگذار نبودند، اما با توجه به کنترل جو ورزشگاه می توانست امید خورج را اخراج نکند‌.
خورشیدی با اشاره به رفتار نامناسب مسؤولان حراست ورزشگاه قدس همدان با دو تیم گفت: عوامل حراست به دلیل حساسیت بازی سعی داشتند حواشی بازی را کنترل کنند که به عقیده من برخورد خوبی با ما نشد، زیرا بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم نهایت همکاری را با آنها داشتند و نیاز به این همه حساسیت نبود‌.

نظرات 2 + ارسال نظر
۱۸۳ 1387/09/24 ساعت 11:57

سلام دوست عزیز مطالبت را خیلی زیا وحرفه ای است اگر قلم خودت هست بهتون تبریک میگم
در ضمن پاس دیروز فوق العاده بد بازی کرد نیمه اول تمام انرژی خود رو خالی کرد ونیمه دوم اصلا تمرکز نداشتند شاید به خاطر کمبود انرژی شاید هم
نمیدونم خیلی دست پاچه ونسنجیده عمل کردند
مثل این است که بازیکنان یک بوم ودو هوا هستند
باید یک فکر جدی به حال تیم پاس بشود
من از بچه بودم پاس یکی از تیم های مورد علاقه ام بو د
وحیف است

سپهر 1387/09/24 ساعت 15:49 http://lig-e-bartar.blogfa.com

سلام . برای تبادل لینک و بنر و لوگو منتظرتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد