حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و پرسپولیس تهران

روی خط حاشیه

هواداران

هواداران راه سختی را برای ورود به زمین داشتند و چه بسیار افرادی که با در دست داشتن بلیت ورزشگاه را ترک کردند و از ورزشگاه رانده شدند، این در حالی بود که از دقیقه 5 بازی درب‌های ورزشگاه به روی بلیت داران و بی‌بلیتان باز شد‌.

عید غدیر

پیش از شروع بازی یکی از مداحان اهل بیت به مناسبت عید غدیر خم به مداحی در این خصوص پرداخت که در این میان هواداران پرسپولیس بیشتر او را همراهی می‌کردند‌.

هر دو تیم نیز در شروع بازی پلاکاردی به همراه داشتند که حاوی پیام تبریک به مناسبت این عید فرخنده بود‌.

خبرنگاران

خبرنگاران تهرانی که به وعده باشگاه پاس قرار بود مثل دیدار پاس و استقلال از جلوی ورزشگاه دستگردی با اتوبوس به همدان انتقال یابند حسابی سر کار گذاشته شدند تا با وسایل شخصی به همدان بیایند‌.

جایگاه خبرنگاران در این دیدار نیز برخلاف مسابقات قبلی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار بود که جا دارد از مسؤولان امر به خاطر زحماتشان تقدیر و تشکر نماییم‌.

مراسم ابتدایی

در شروع بازی بازار خوش و بش و رخصت داغ داغ بود؛ ابتدا علی کریمی به سمت منصور پورحیدری آمد و او را محکم در آغوش کشید، سپس علیرضا نیکبخت واحدی از بگوویچ برای بازی رخصت گرفت‌.

از جمع پاسی‌ها هم جواد شیرزاد و سیدمحمد علوی با پیروانی دیده بوسی کردند و از او برای بازی اجازه گرفتند‌.

علیرضا حقیقی نیز به سمت نیمکت پاس آمد و محمدرضا مامانی را در آغوش کشید‌.

میهمانان

کریم باقری که از بازی در این دیدار محروم بود از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود و مصطفی چترآبگون به همراه منصور احمدزاده نیز میهمان جایگاه خبرنگاران بودند، ضمن اینکه عباس صوفی رئیس جدید هیأت فوتبال استان نیز از نزدیک نظاره‌گر بازی بود‌.

اولین‌ها

علی کریمی که کاپیتان پرسپولیس در این دیدار بود، با توجه به تعویض نیکبخت، بعد از خروج از بازی بازوبند را به حسین بادامکی سپرد که بادامکی برای اولین بار به این افتخار نائل آمد‌.

رحمان رضایی بازیکن جدید پرسپولیس برای اولین بار در این دیدار برای این تیم به میدان رفت‌.

سیدمحمد علوی که به تازگی به تیم پاس همدان پیوسته است برای اولین بار در این فصل در ترکیب این تیم قرار گرفت‌.

تعویض‌ها

پاس در این دیدار از دو تعویض خود استفاده کرد و محمدرضا مامانی همچنان در حسرت حضور در مقابل همبازی‌های سابقش باقی ماند‌.

در پایان بازی دو یار سیه چرده پاس و پرسپولیس پیراهن‌های خود را به رسم یادبود با هم تعویض کردند و محمد غلامی نیز کاری مشابه را با رحمان رضایی انجام داد‌.

شهباز ارکینوف پس از تعویض به سمت امید ابوالحسنی نیامد و مستقیماً به سمت رختکن رفت‌.

بدرقه

حدود 700 هوادار، بازیکنان پرسپولیس را هنگام خروج از همدان بدرقه کردند‌.

بازیکنان پرسپولیس با بدرقه حدود 700 هوادار که با وسایل نقلیه تا حدود 10 کیلومتری همدان دنبال آنها بودند این شهر را ترک کردند‌.
افشین پیروانی در اتوبوس ضمن تشکر از زحمات بازیکنان از آنها خواست در تعطیلات به تمرین بپردازند تا از فرم بدنی خارج نشوند‌.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد