بگوویچ: خوشحالم که با دست باز به مصاف پرسپولیس می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: پرسپولیس، بارسلونا نیست که پیش‌بینی کنند ما از قبل بازنده‌ایم یا این که بخواهیم درصدی برای شکست یا موفقیت‌مان برابر آنها مشخص شود.

وینگو بگوویچ در آستانه بازی تیم فوتبال پاس همدان در برابر پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از این مسابقه اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه و توان بالایی تمرین می‌کنند؛ خوشحالم که برای این بازی تیم ما هیچ بازیکن مصدومی ندارد و ما با آزادی عمل می‌توانیم از هر بازیکنی استفاده کنیم.

وی افزود: بدون شک بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت اما بدانید تیم پرسپولیس، بارسلونا نیست که همه ما را از قبل بازنده بدانند و درصدی برای شکست یا موفقیت ما در برابر آنها قایل شوند. این مسابقه در خانه ما برگزار می‌شود و از این حیث نسبت به حریف وضعیت بهتری داریم و می‌توانیم با حمایت هواداران‌مان سه امتیاز مهم آن را کسب کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در ارزیابی‌اش از عملکرد سرمربی فعلی این تیم گفت: افشین پیروانی شاگرد من بوده است و در زمانی که در تیم من بازی می‌کرد همکاری خوبی با سایر بازیکنان داشت و من از عملکردش رضایت کامل داشتم. او فرد با شخصیتی است و مطمئنم می‌تواند به عنوان سرمربی در پرسپولیس موفق باشد، منتها این مسأله با توجه به این که تازه کارش را در این تیم شروع کرده، نیازمند زمان است. معتقدم مسوولان پرسپولیس باید فرصت کافی را در اختیار پیروانی قرار دهند تا بتواند خودش را نشان دهد.

وی درباره احتمال استفاده از "سیدمحمد علوی" بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب تیم پاس، خاطرنشان کرد: علوی بازیکن خوبی است اما وضعیت آمادگی او را نسبی می‌بینم. به هر ترتیب او جزو لیست هجده‌ نفره ما خواهد بود و امکان حضورش در ترکیب اصلی بستگی به شرایط بازی و برنامه‌های بعدی ما دارد.

بگوویچ با اشاره به آخرین بازی پرسپولیس مقابل پاس در همدان که منجر به شکست سنگین این تیم شد، نیز گفت: نتیجه آن بازی برای ما چندان اهمیتی ندارد. مسابقات سال پیش تمام شده و امسال تیم‌ها با نفرات و رویکرد جدیدی وارد میدان شده‌اند، ضمن این که آن پیروزی اکنون حساسیت و انگیزه بیشتری برای بازیکنان ما ندارد و آنها روحیه خود را به خاطر مسائل دیگری کسب می‌کنند. البته آنها مصمم هستند با انگیزه‌ای که دارند، تلاش خوبی در این بازی انجام داده و حداقل شکست دیدار رفت برابر پرسپولیس را در همدان جبران کنند.

وی در ارزیابی‌اش از شرایط فعلی پرسپولیس نیز تصریح کرد: آنها با مهره‌های خوبی که دارند،‌ تیم قدرتمندی را تشکیل داده‌اند. حساسیت و سختی بازی برابر تیم پرطرفداری چون پرسپولیس را حس می‌کنم، اما ما هم برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی داریم و حداکثر تلاش‌مان را برای پیروزی خواهیم داشت.

سرمربی پاس همدان با اشاره به نبود کریم باقری و ایوان پتروویچ در ترکیب تیم پرسپولیس برای این مسابقه، اظهار کرد: هیچ اعتقادی به اینکه نبود این دو هافبک قدرتمند پرسپولیس در بازی برابر پاس، باعث می‌شود سیستم و نوع فوتبال این تیم به خصوص در میانه میدان تغییر کند، ندارم. معمولاً در این مواقع بازیکنان جایگزین در ترکیب، انگیزه و تلاش بسیاری را از خود به نمایش می‌گذارند که شاید فوتبال بهتری هم نسبت به نفرات غایب ارائه کنند. این مسأله در تیمی مثل پرسپولیس احتمالاً پررنگ‌تر خواهد بود، از این رو فکر نمی‌کنم سیستم فوتبال آنها نسبت به مسابقات قبلی چندان تغییری کند و ما بدون آنکه برایمان‌ فرقی داشته باشد طبق همان برنامه‌های از پیش تعیین شده مقابل این تیم بازی می‌کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

اسمتو درست کردم

دیدی سوراخ سوراخ شدین

روژینا 1387/09/23 ساعت 22:07 http://14293.blogfa.com

امروز تیم ما تیمتون رو شکست داد.
ولی بگذریم
من تو رو لینک کردم خوشحال می شم
منو لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد