واعظی: تجربه من می تواند ناجی پیروزی باشد

دروازه بان تیم فوتبال پیروزی گفت: تمریناتم را آغاز کرده ام و از امروز کار با توپ را شروع می کنم و اگر کادر فنی صلاح بداند می توانم ناجی پیروزی باشم. 

مهدی واعظی گفت: از آمادگی بالایی برخوردارم و امیدوارم بازی خیلی خوبی مقابل پاس همدان که در چند سال اخیر نتایج خوبی مقابل تیم های استقلال و پیروزی گرفته انجام دهیم.

وی ادامه داد: علیرضا حقیقی بازیکنان خیلی خوبی است و آینده درخشانی در انتظار او است که البته باید مسائل بیرونی فوتبال که به محض رسیدن به تیم های بزرگ و شهرت را به ارمغان می آورد رعایت کند.

واعظی در مورد رفتن قطبی گفت: قطبی مربی حرفه ای بود که شرایط خاص خود را داشت و به نظر تیم که حرفه ای فکر نمی کنیم و همین مسائل باعث رفتن قطبی از پیروزی بود.

وی در مورد افشین پیروانی مربی پیروزی گفت: پیروانی بر خلاف خیلی از مربیان که روزی مربی یک تیم بوده و شرایط خود را حفظ کرده اند و تمامی بازیکنان از وی حرف شنوی دارند ضمن اینکه سالیان سال به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم های پیروزی و ملی بوده و از علم روز فوتبال سود می برد و امیدوارم با تدابیر وی پیروزی به روزهای اوج برگشته و باعث شادی دل هواداران کثیر خود شود.

نظرات 1 + ارسال نظر

خودمونیم این دروازه بانی هم خیلی کار حساسیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد