آخرین تمرین پرسپولیس برگزار شد

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی برابر پاس همدان صبح جمعه (امروز) در زمین شماره یک مجموعه ورزشی راه‌آهن برگزار شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم پاس همدان امروز صبح از ساعت 9 و 30 دقیقه در زمین شماره‌ی یک مجموعه‌ی ورزشی راه‌آهن آغاز شد.

بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود، تمرینات استقامتی، استارت‌های کوتاه و بلند را انجام دادند. سپس در قالب سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند و پس از آن در قالب دو گروه اصلی‌ها و ذخیره‌ها در دو نیمه‌ی زمین روی تمرین سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه متمرکز شدند.

پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را با حرکات کششی و تمرین پنالتی در ساعت 10 و 45 دقیقه به پایان بردند و پس از آن با آماده شدن در رختکن با یک دستگاه اتوبوس راهی همدان شدند.

علی کریمی نیز که در تمرین گذشته پرسپولیس به طور اختصاصی کار می‌کرد، امروز در جمع سرخ‌پوشان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

پس از پایان تمرین امروز هنگامی که اتوبوس پرسپولیس کنار زمین چمن ورزشگاه مستقر شده بود، مردم زیادی متشکل از زن و مرد بازیکنان پرسپولیس را احاطه کرده و با آنها عکس یادگاری می‌گرفتند.

تمرین امروز پرسپولیس به دلیل برگزاری بازی‌های تورنمنت پیشکسوتان در زمین شماره دو ورزشگاه راه‌آهن به زمین شماره‌ی یک منتقل شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

خوبه . امادگی پیدا کردن قبل از بازی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد