ابوالحسنی : نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب می کنیم

امید ابولحسنیهافبک جوان و خوش آتیه پاس همدان گفت : با توجه به شرایط روحی و فیزیکی مناسبی که برای بازی مقابل پرسپولیس داریم ، نتیجه خوبی را در مقابل این تیم از آن خود می کنیم .

امید ابوالحسنی در خصوص دیدار آینده تیم خود برابر پرسپولیس تهران گفت : این دیدار یکی از حساس ترین و در واقع دشوار ترین بازی های تیم ما به شمار می رود که البته می تواند با تلاش ما بازیکنان تبدیل به یکی از ماندگار ترین رقابت های پاس همدان شود .

وی ادامه داد : پرسپولیس تیم خوب و پر ستاره ای است و بازی مقابل این تیم آسان نخواهد بود . اما هر تیمی نقاط ضعفی دارد که می توان با استفاده از این نقاط ضعف به آن تیم ضربه زد .

علاوه براین قرمز پوشان در حال حاضر در شرایط ایده آل سابق نیستند با توجه به تغییر کادر فنی این تیم و مشکلات بر خی بازیکنانش انتظار می رود که پرسپولیسی ها روحیه همیشگی را نداشته باشند .

امید ابوالحسنی در خصوص وضعیت تیم خود عنوان کرد : خوشبختانه برای این بازی از شرایط روحی و بدنی خوب و بالایی برخورداریم و علاوه بر آن بسیار مشتاقیم تا با کسب یک نتیجه خوب مقابل پرسپولیس دل هواداران همدانی راشاد کنیم .

وی در خصوص دو دیدار گذشته تیم خود که برابر تیم های داماش و سپاهان برگزار شد ، اظهار داشت : در مقابل داماش فقط و فقط محکوم به باخت بودیم که اگر اینگونه نبود چنین نتیجه ای حق ما نبود . در این بازی خود من ناعادلانه اخراج شدم و دلیل اخراجم این بود که در میانه زمین روی کاپیتان حریف تکل رفتم و داور این حرکت مرا با کارت قرمز جریمه کرد . نا داوری در این بازی برای ما گران تمام شد و در مقابل سپاهان نیز با این که من در میدان نبودم اما شاهد بازی بودم . یک لحظه غفلت برد شیرین خارج از خانه ما را به یک تساوی تبدیل کرد . البته در این دو بازی بدلیل بازی های خوبی که ارائه دادیم به خود ثابت کردیم که به روز های خوبمان نزدیک شده ایم و این مسئله بر روحیه تیمی ما تأثیر بسزایی داشت .

هافبک جوان پاس همدان که توانسته با حرکتهای سرعتی اش نظر وینگو را بخود جلب کند در پایان گفت : ما با شرایط مناسبی که داریم نتیجه خوبی در مقابل پرسپولیس کسب می کنیم که امیدوارم هواداران نیز در کسب این نتیجه خوب سهیم بوده ومثل همیشه حامی تیم خود باشند .

نظرات 1 + ارسال نظر

منم برای تیم پاس همدان ارزوی موفقیت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد