باقری همراه با هیئت مدیره پرسپولیس امروز عازم همدان می‌شود

هافبک محروم تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز راهی همدان می شود. 

باتوجه به تاکید افشین پیروانی مبنی بر حضور تمامی بازیکنان در دیدارهای لیگ برتر حتی در صورت محرومیت، کریم باقری امروز عازم همدان خواهد شد.
کاپیتان پرسپولیس به همراه اعضای هیئت مدیره و جدا از اعضای تیم، امروز راهی همدان می‌شود.
در دیدار پرسپولیس مقابل نماینده سمنان در جام حذفی، نیکبخت واحدی با وجود دستور پیروانی برای همراهی تیم،‌ از سفر به سمنان خودداری کرد و در بازی بعدی این تیم نیمکت نشین شد.

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
ممنون که سر زدی
شما را با نام اخبار پاس همدان لینک کردم
من را هم با نام هواداران فوتبال دوست اراکی لینک کنید.
موفق باشید....

سلام ممنون که سر زدی. ما را با نام عاشقان فوتسال راه ساری لینک کن و خبر بده باچه عنوانی شما را لینک کنیم؟؟؟؟

سلووووووم

ببخشید دیر شد بیام

با تبادل لینک موافقم لینکتون کردم

شمام منو با اسم ستاره پرسپولیسی لینک کنین

سوراخ سوراختون می کنیم تو بازی

وبلاگ شما را لینک کردم ازشما هم درخواست لینک کردن وبلاگمان را می کنم.


هواداران نساجی مازندران

سلام علی جان
ایندفه دیگه اسمت رو درست نوشتم .اره؟
ممنونم که به من لطف داری و کامنت می ذاری. خوشحالم می کنی.
نمی دونم چرا اسم (افشین) رو که دیدم یاد اقای قطبی افتادم.
خیلی از شخصیتش خوشم میومد.
دلم واسه ی اون لهجه ی با نمکش تنگولیده شده.
راستی علی جان بالاخره این وبلاگ ورزشیت ما رو هم به ورزش علاقمند کرد. دیروز رفتم باشگاه .خیلی عالی بود. این (ترد میل)
عجب چیزیه ها...
چه می کنه این ترد میل...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد