بگوویچ : با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می رویم

سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان گفت:ما در دو بازی آخر لیگ عملکرد خوبی داشتیم و البته در مقابل داماش به اشتباه داور باختیم و در مقابل سپاهان هم اشتباه مدافعان تیم باعث شد بازی برده را در دقیقه 93 با تساوی عوض کرده و بجای سه امتیاز بازی تنها یک امتیاز نصیبمان شود . 

وینگو بگوویچ درخصوص بازی آینده تیم پاس همدان به ایسکانیوز گفت : پرسپولیس تیم بزرگی است اما این مسئله تنها باعث می شود انگیزه تیم ما بالا برود، با وجود این که بازی سنگین و دشواری در پیش رو داریم اما مطمئنم که این بازی بسیار زیبا و مهیج می شود . پرسپولیس نیاز به امتیاز دارد و تلاش می کند تا به سه امتیاز این بازی برس . در آنسوی میدان نیز تیم ما در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته اما در نتیجه ناکام بوده و قصد دارد در برابر پرسپولیس علاوه بر بازی خوب ، تیم برنده میدان نیز باشد . با وجود این شرایط پیش بینی می شود که این بازی بسیار جذاب و مهیج باشد .

سرمربی تیم پاس همدان در خصوص نحوه بازی در این مسابقه افزود: پرسپولیسی ها روی توپ های بلند کار می کنند که تیم ما توانایی کنترل آنها را با این سبک بازی دارد . 

بگوویچ درمورد اوضاع تیم پاس اظهارداشت: خوشبختانه در مقابل پرسپولیس مصدوم و محرومی نداریم و با همه نفرات در مقابل این تیم حاضر می شویم .
وی درپاسخ به این سوال که بازیکانی مثل مامانی، قباخلو و حاجی زاده بدلیل سابقه بازی در پرسپولیس در این دیدار در ترکیب اصلی استفاده می شوند؟ گفت: تجربه مهم نیست مهم بازی کردن به شیوه ای است که کادر فنی و سرمربی از بازیکن می خواهد. من در این بازی روی همه بازیکنان حساب کرده و در حال حاضر به شخص خاصی فکر نمی کنم تنها نکته مهم در انتخاب نفرات پیاده کردن موارد خواسته شده بطور کامل در زمین بازی است. بازیکنی که این توانایی را داشته باشد حتما ً در ترکیب قرار می گیرد.

تیم پاس همدان روزشنبه در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهدای قدس همدان است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد