اولیائی از ثبت قرارداد علوی و طالب‌نسب خبر داد

مدیر عامل باشگاه پاس همدان از قطعی شدن حضور "سید محمد علوی" در ترکیب نیم فصل دوم تیم پاس همدان خبر داد.

کاظم اولیایی اظهارکرد: با حضور در دفتر هیات فوتبال استان همدان، سید محمد علوی بازیکن نیم فصل اول پرسپولیس، اصغر طالب‌نسب بازیکن شهرداری بندر عباس و حجت شاه نباتی مربی دروازه‌بان‌ها به صورت قرضی و تا پایان فصل به کادر تیم افزوده شدند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور این دو بازیکن و جذب شاه‌نباتی به تیم، نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری شروع می کنیم و اگر بازیکن دیگری را هم پیدا کنیم که بتواند شرایط تیم را بهتر کند، قطعا او را به تیم می‌آوریم و از این بایت هیچ مشکلی نداریم زیرا لیست ما هنوز پر نشده است.

اولیایی درمورد شرایط تیم در بازی‌های گذشته و اشتباهات داوری مشهود در این دو بازی به ایسنا گفت: تیم پاس در دو بازی گذشته امتیاز های خوبی را از دست داد که می توانست به راحتی از آن خود کند، ولی اشتباهات مشهود، این امتیازها را از ما گرفت و خود ناظران داوری این دو دیدار هم می دانند که داوران اشتباهات تاثیر گذاری داشتند.

وی یادآور شد: مرادی و ممبینی از داوران خوب هستند و ناظران این دو بازی هم فهمیدند که بر ضرر ما سوت زده شد و اگر آن پنالتی صددرصد بازی با سپاهان را هدایت ممبینی برای ما می‌گرفت، سه امتیاز خارج از خانه می‌گرفتیم که می توانست شرایط ما را بهبود بخشد.

وی عملکرد وینگو بگوویچ و بازیکنان تیم را در بازی برابر سپاهان خوب ارزیابی کرد و افزود: وینگو طبق برنامه‌های ما حرکت می‌کند وعملکرد خوبی در این بازی داشت و اگر گل به خود در دقایق پایانی نبود می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد