بگوویچ: بهتر از سپاهان بازی کردیم

سرمربی کروات تیم پاس همدان بدشانسی را عامل اصلی توقف این تیم برابر سپاهان اصفهان دانست.  

"وینکو بگوویچ"‌ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متاسفانه اشتباه مدافع پاس در دقایق پایانی بازی باعث شد تا این تیم نتواند با پیروزی اصفهان را ترک کند ودر صورتی که مهاجمانم حواسشان را بیشتر جمع می‌کردند و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند باید گل سوم و پیروزی‌بخش بازی را می‌زدیم.

وی از عملکرد بازیکنان پاس در بازی مقابل سپاهان تمجید کرد و افزود:‌ آنان بازی سازمان یافته ای را برابر حریف به نمایش گذاشتند و به آنها تبریک می گویم چون بازی خیلی خوبی در خارج از خانه برگزار کردند ، اگر ضربه غلامی به جای برخورد با تیر دروازه وارد دروازه می شد می توانستیم با کسب 3 امتیاز اصفهان را ترک کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در همه دقایق ، بازی محکم و قابل قبولی ارائه کردند و بازیکنان سپاهان فقط می خواستند با ارسال توپ های بلند دفاع مان را با اشتباه مواجه کنند که در این زمینه فقط یک بار موفق بودند.  

سرمربی کرووات گفت: برای مهار حملات حریف ، ابوالفضل حاجی زاده را به میدان آوردم و به هدف خود نیز رسیدم.
بگوویچ با بیان اینکه پاس با سیستم 1-5-4 برابر سپاهان صف آرایی کرد، اظهار داشت :‌ بازیکنان پاس با ضد حملات سرعتی خود توانستند دو گل وارد دروازه تیم سپاهان کنند.
سرمربی تیم پاس در مورد عملکرد داوران بازی گفت: معتقدم داور در برخی صحنه ها مرتکب اشتباه شد.
وی با بیان اینکه پاس در ابتدای فصل جاری لیگ برتر چند بازیکن اصلی خود را از دست داد، افزود :‌ با این وجود از جایگاه پاس در جدول رده بندی راضی هستم.
بگوویچ در مورد انتقال محمد علوی به تیم پرسپولیس تهران افزود : تا دو روز دیگر وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.
دیدار تیم های پاس همدان و سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دوشنبه با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام ممنون پیشم اومدی
چشم سعی میکنم بیشتار بیام
راستی عیدتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد