اولیایی: علوی را برای رفتن به پرسپولیس کمک می کنم!

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: انتخاب برای ماندن در پاس یا رفتن به پرسپولیس را رسما به علوی واگذار کرده ام و اگر خواست برود به وی کمک می کنم. 

کاظم اولیایی خاطرنشان ساخت: علوی بازیکن بزرگ و با تجربه ای است که در ابتدای فصل با تمایل شخصی خود به پرسپولیس رفت ولیکن بعد از نیمکت نشینی های مکرر در این تیم و به بن بست رسیدن با قطبی تصمیم به حضور مجدد در پاس گرفت و با ما قرارداد امضاء کرد.
وی اضافه کرد:همه چیز در خصوص رفتن به پرسپولیس را به خود علوی واگذار کرده ام و به هیچ وجه قرارداد باشگاه پاس مانع حضور وی در پرسپولیس نخواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان تاکید کرد:احساس می کنم علوی دلش با پرسپولیس است و اطمینان دارم بازیکنی که بخواهد با لاجبار در پاس بازی کند به درد ما نمی خورد.
وی با اشاره به کنار گذاشتن مکانی گفت:سوشا در اردوی کردان کرج با یکی از بازیکنان دیگر درگیر شد و با نظر سرپرست تیم هم اکنون از ترکیب کنار گذاشته شده ولی طی روز های آتی در خصوص وضعیتش در کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیری می شود.
اولیایی گفت: با رفتن به سمت بومی کردن تیم و بازی دادن به جوانان با انگیزه و کم نام و نشان هر چند که کسب 22 امتیاز برای ما راضی کننده نیست اما با این حال از کادرفنی کاملا راضی هستم.
وی تصریح کرد: بگوویچ مربی درس پس داده ای در فوتبال ایران است که تا پایان فصل حمایتش خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم مسائل حاشیه ای به ما ضربه بزند.
مدیر عامل باشگاه پاس همدان افزود: از زمان رفتن پاس به همدان برنامه سه ساله ای را برای تحقق برنامه های خود ترسیم کرده ایم که تا حد زیادی آنها بر اورده شده است.
وی با تاکید بر اینکه مرادی با اشتباهات فاحش خود 3 امتیاز از پاس گرفت، بیان کرد: قضاوت مرادی همچنان برایم مبهم است که چطور می شود داوری که در عرصه بین المللی سوت می زند چنین اشتباهات بزرگی داشته باشد.
اولیایی افزود: مرادی یک پنالتی اشتباه به نفع تیم داماش گرفت و بازیکن ما را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد ولی اگر به اشتباهش اقرار کند برای ما کافی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد