پورحیدری : مرادی تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان اعلام کرد که "وینگو بگوویچ" سرمربی کروات این تیم همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. 

منصور پورحیدری گفت: نتایج این فصل تیم پاس به جز سه دیدار خانگی مان برابر مقاومت، ملوان و ذوب آهن که می توانستیم در آن سه مسابقه حداکثر امتیازات برسیم،دور از ذهن نبوده است و با توجه به جوانگرایی این فصل تیم پاس باید به آقای بگوویچ زمان بیشتری را داد.

پورحیدری با رد شایعه برکناری قریب الوقوع وینگو بگوویچ اظهار داشت:بنده به عنوان مدیرفنی و فردی که آقای اولیایی همواره به نظراتم احترام گذاشته است، این موضوع را تکذیب می کنم و معتقدم بگوویچ خوب کار می کند و در نیم فصل دوم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
سرمربی اسبق استقلال درباره شکست اخیر پاس مقابل داماش گفت:در این بازی مستحق شکست نبودیم،اما متاسفانه قضاوت مسعود مرادی تاثیرات زیادی بر روند بازی گذاشت. به نظر بنده آقای مرادی تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت و همین مسئله به تیم ما ضربه زد!
مدیرفنی پاس همدان درباره رفت و آمدهای اخیر محمد علوی به باشگاه پاس عنوان کرد: آقای بگوویچ از ما خواست تا مقدمات بازگشت علوی را به پاس فراهم کنیم و بنده چون از این بازیکن با اخلاق شناخت داشتم،با آقای مصطفوی صحبت کردم و مقدمات حضور مجدد ایشان در همدان را فراهم کردم و این بازیکن 15 روز هم با ما تمرین کرد،اما تغییر و تحولات روی نیمکت پرسپولیس و قول هایی که به این بازیکن داده شد، باعث گردید تا درخواست بازگشت به پرسپولیس نماید و پس از مدتی بار دیگر به همدان آمد؛لذا بنده با توجه به این رفت و آمدها، با ادامه حضور علوی در پاس مخالفم،اما تصمیم نهایی در این باره به اولیایی و بگوویچ برمی گردد. 
پورحیدری در انتها درباره گزینه های سرمربیگری تیم امید گفت: برخلاف اینکه در مصاحبه ای از قول بنده نوشته اند غلامحسین پیروانی بهترین گزینه برای تیم امید است،بنده هیچ اظهارنظری درباره گزینه های مطرح شده نداشته ام و در واقع اگر چنین قصدی داشتم،به پرویز مظلومی که شناخت کاملی از او دارم و می دانم از چه کارنامه و توانایی برخوردار است،نام می بردم.
نظرات 1 + ارسال نظر
۹۰ 1387/09/17 ساعت 01:36 http://www.navad.tk

سلام

دوست عزیز زیاد عجول نباشید

با نام خواسته شده سایت شما را لینک کردیم

امیدوار با همکاری بیشتر شما با هفته نامه ۹۰ هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد