عنایت: روزتی هم اشتباه می کند

قضاوت جنجال‌برانگیز مسعود مرادی در بازی پاس همدان مقابل داماش واکنش تند مسئولان باشگاه همدانی را به دنبال داشته است اما رئیس کمیته داوران همچنان از مسعود مرادی حمایت می‌کند و اعتقاد دارد رسانه‌ها با این داور بین‌المللی دشمنی دارند. 

مسعود عنایت تاکید کرد: «9 بازی در رقابت‌های لیگ برتر بوده که رسانه‌ها انگار فقط یک بازی را زیرنظر داشته‌اند. همان دیداری که مرادی آن را قضاوت کرده است.» رئیس کمیته داوران ادامه داد: «من نمی‌دانم مرادی چه هیزم تری به رسانه‌ها فروخته است که اینطور مغرضانه درباره‌اش قضاوت می‌کنند.»

عنایت در دفاع از مرادی گفت: «در سه بازی دیگر لیگ داوران اشتباهات به مراتب بزرگتری داشته‌اند اما رسانه‌ها مدام به بازی پاس مقابل داماش می‌پردازند. از این بابت واقعا متاسفم. اگر داور دیگری غیر از مرادی این بازی را قضاوت می‌کرد رسانه‌ها تا این حد انتقاد نمی‌کردند.»
رئیس کمیته داوران با اشاره به پنالتی اشتباه و اخراج سختگیرانه بازیکن پاس همدان گفت: «مرادی در این دو مورد اشتباه کرده است و ظرف امروز یا فردا درباره محرومیت یا جریمه احتمالی او در کمیته داوران تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ضمن اینکه باید بگویم مرادی در سه بازی قبلی خود بسیار عملکرد خوبی داشته است.»
عنایت ادامه داد: «او بازی پرسپولیس مقابل مس را عالی قضاوت کرد اما پرسپولیسی‌ها چون در خانه باختند بدان شکل ناجوانمردانه حمله کردند.»رئیس کمیته داوران در واکنش به انتقادها علیه مرادی گفت: « روزتی هم اشتباه می‌کند چه برسد به مرادی. او انسان است کامپیوتر نیست. همین.»

نظرات 1 + ارسال نظر

خوشحال میشم نظرتون رو درباره این مقایسه ای که انجام دادم بدونم !

http://www.parsfootball.com/anjoman/showthread.php?t=1552&page=74

وبلاگ جالبی هم دارید. والا ما که خیلی وقته تو پارس فوتبال فعالیت می کنیم که شاید تعداد بتونیم اونجارو فعال کنیم و همدانیهای فوتبال دوست رو بکشیم اونجا اما انگار به غیر از من و تعداد معدود دیگه ای کلا مردم زیاد فروم باز و شاید اصلا نت باز نباشن !

در کل وبلاگ جالبی دارید فقط باید اخبار اختصاصی بیشتری رو بذارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد