پورحیدری:به مرادی گفتم برای شما متاسفم

قضاوت‌های مسعود مرادی طی این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر جنجال‌برانگیز بوده است اما با این حال کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص این داور همچنان بر مواضع قبلی خود پافشاری می‌کند. مرادی در بازی پاس مقابل داماش نیز با گرفتن یک پنالتی اشتباه به نفع داماش بر نتیجه این دیدار تاثیر مستقیم گذاشت. 

منصور پورحیدری در این خصوص تصریح کرد: «داوری که همواره نامزد حضور در جام‌جهانی بوده است، نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شود.»
مدیرفنی پاس همدان ضمن انتقاد از قضاوت مرادی گفت: «اگر آن پنالتی غلط به سود حریف گرفته نمی‌شد شرایط بازی طور دیگری پیش‌می‌رفت. ضمن اینکه مرادی بازیکن ما را به اشتباه اخراج کرد.»

پورحیدری تاکید کرد: «قضاوت مرادی واقعا من را دلسرد کرد. وقتی بازی تمام شد به طرف او رفتم و گفتم: «خسته نباشید، واقعا متاسفم.»
مدیرفنی پاس همدان ادامه داد: «آقای مرادی اجازه نداد که تیم ما برنده از زمین بیرون بیاید. از داور باتجربه‌ای مثل او انتظار بیشتری می‌رود. پورحیدری درباره شرایط پاس همدان گفت: «نتایج تیم ما ایده‌آل نبوده اما به عقیده من با توجه به شرایطی که داریم و کمبودهایی که وجود دارد توانسته‌ایم عملکرد نسبتا خوبی داشته باشیم.» وی تاکید کرد: «در نیم‌فصل دوم به مراتب شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد