سیدکاظم اولیایی: قصد تغییر یا تقویت کادر فنی پاس را نداریم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: به هیچ وجه قصد انجام تغییر و تحول یا تقویت کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان را نداریم.

سیدکاظم اولیایی پیرامون شکست یک بر صفرتیم فوتبال پاس همدان مقابل داماش گیلان، اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت و فرصت‌های متعددی را هم روی دروازه داماش ایجاد کرد اما متاسفانه پنالتی نادرستی که "مسعود مرادی" در اواخر نیمه اول برای تیم داماش گرفت و باعث برتری آنها شد، روند مسابقه را تغییر داد که در ادامه هم بازیکنان ما نتوانستند تمرکز لازم را داشته باشند و از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: من علت شکست پاس مقابل داماش را فنی نمی‌بینم و این باخت را یک باخت داوری می‌دانم؛ حتی این مساله را به مسعود مرادی هم گفتم و او نیز گفت که باید فیلم مسابقه را ببیند. البته تیم ما پس از آماده شدن نسبی چندین بازیکن مصدومش از بازی پیکان تاکنون وضعیت بهتری پیدا کرده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

اولیایی درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات احتمالی در کادر فنی تیم پاس نیز تصریح کرد: این مساله را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم به هیچ وجه قصد انجام تغییر و تحول یا تقویت کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان را نداریم. معتقدم بگوویچ مربی است که به درد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای باشگاه و تیم پاس می‌خورد و ما هم بنا داریم طبق برنامه عمل کرده و به کارهای زیرساختی و پرورش استعدادها در تیم ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همچنین درباره آخرین وضعیت "سیدمحمد علوی" نیز گفت: در این راستا باشگاه پاس همدان اطلاعیه‌ای صادر کرده است که به زودی در اختیار رسانه‌های گروهی قرار خواهد گرفت؛ باشگاه پاس فکر می‌کند بازیکنانی باید در تیم فوتبالش بازی کنند که با این تیم یکدل بوده و انگیزه زیادی برای موفقیت در آن داشته باشند، لذا از نظر باشگاه ماندن علوی در تیم پاس یا رفتن او به تیم پرسپولیس مانعی ندارد و او خود باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

وی درباره تقویت تیمش به لحاظ بازیکن در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: با توجه به سه جای خالی که در لیست تیم‌ داریم بدون شک بازیکنانی را در نیم‌فصل در اختیار خواهیم گرفت. یکی از بازیکنان ما به صورت قرضی به تیم شهرداری بندرعباس رفته بود که اکنون برگشته، ضمن اینکه وضعیت علوی هم هنوز کاملا مشخص نیست و اگر این دو بازیکن در تیم پاس باشند، ما یک بازیکن دیگر را در نیم‌فصل خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد