رمضانی : مسعود مرادی هنوز در کما به سر می‌برد

معاون ورزشی باشگاه پاس با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار روز گذشته تیم فوتبال این باشگاه مقابل داماش گفت: مسعود مرادی هنوز در شوک از دست دادن جام جهانی است و به همین دلیل دچار چنین اشتباهات فاحش و غیرقابل جبرانی می شود.
عبدالحمید رمضانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شکست تیم فوتبال پاس در دیدار با داماش تنها به خاطر نوع عملکرد داور وسط این بازی بود که با اشتباهات مکرر خود ما را از کسب امتیاز محروم کرد.
وی با تاکید براینکه مسعود مرادی تنها عامل رقم خوردن شکست یک بر صفر برای تیم پاس در این بازی بود، اظهار داشت: بعد از سال‌ها فعالیت در فوتبال خیلی خوب می توانم سیاه و سفید را از هم تشخیص دهم. من در جریان بازی دیروز چیزهایی دیدم که اصلا نمی توانم به زبان بیاورم. فقط اطمینان دارم که مرادی آمادگی قضاوت را ندارد.

معاون ورزشی باشگاه پاس خاطر نشان کرد: مسعود مرادی به خاطر از دست دادن فرصت قضاوت در پیکارهای جام جهانی هنوز در کما به سرمی برد. به نظر می رسد این داور نیازمند شوک بزرگی است که تا از این حالت خارج شود. باید سیلی محکمی به او بزنیم تا به شرایط عادی بازگردد.
رمضانی با اشاره به اشتباهات مکرر مسعود مرادی در دیدارهای گذشته ادامه داد: این داور طی قضاوت در چهار بازی، 2 پنالتی اشتباه گرفته است. وی در جریان دیدار تیم‌های استقلال و ملوان هم به اشتباه پنالتی گرفت.
وی با انتقاد از اخراج بدون دلیل امید ابوالحسنی در دیدار روز گذشته که منجر به 10 نفره شدن تیم پاس شد، گفت: مرادی مدعی است ابوالحسنی به قصد زدن پای بازیکن حریف به طرف او رفته است. باید به وی گفت که قصد انجام دادن کاری را داشتن تا به مرحله انجام رساندن آن عمل فاصله زیادی دارد.
معاون ورزشی باشگاه پاس اظهار داشت: خوشبختانه مسعود عنایت (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) در برنامه تلویزیونی صبح امروز اشتباهات مسعود مرادی در مورد پنالتی و اخراج نا به جای بازیکن ما تایید کرد اما متاسفانه این اعترافات دردی از دردهای تیم پاس دوا نمی کند چراکه سه امتیازی که برای کسب آن تلاش کرده بودیم را از دست دادیم.

رمضانی تصریج کرد: داوری که ادعای جهانی بودن و قضاوت در میادین جهانی را دارد نباید مرتکب اشتباهاتی شود که نتیجه آن از دست رفتن حق مسلم یک تیم باشد. اعتراف عنایت به اشتباهات مرادی اگرچه نشان دهند شجاعت اوست اما سودی به حال ما ندارد.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان داماش در دیدار دیروز به کرات خود را به زمین انداختند، افزود: حرکت بازیکنان حریف من را یاد فوتبالیست‌های عرب انداخت که معمولا در رویارویی با حریفان قدرتمند از این شیوه استفاده می کنند. آنها جز این، کار دیگری بلد نبودند. ضمن اینکه داور مسابقه هرگز در مقابل این حرکت آنها از کارت استفاده نکرد.
معاون ورزشی باشگاه پاس تاکید کرد: در این موقع است که در عمدی یا سهوی بودن اشتباهات داوری شک می کنیم. مگر می شود یک داور برای یک تیم سوت نابجا بزند اما در همان بازی متوجه خطاهای مسلم فنی یا حرکات غیراخلاقی تیم دیگر نشود. در مجموع اینکه چگونگی قضاوت در دیدارهای فوتبال روند خطرناکی را طی می کند.
رمضانی خطاب به مسعود عنایت گفت: تقاضا دارم در چینش داوران برای دیدارهای آینده دقت بیشتری داشته باشید و حداقل تا دو سه هفته آینده قضاوت دیدارهای پاس را به مسعود مرادی نسپارید، چراکه شخصا و به طور ناخودآگاه به لحاظ کاری حس خوبی
نسبت به وی ندارم و ممکن است این تصور برایم ایجاد شود که تمام سوت‌های او عمدی و اشتباه است.

نظرات 2 + ارسال نظر
۹۰ 1387/09/16 ساعت 03:51 http://www.navad.tk



با سلام

سایت شما از نظر گروه کارشناسی ما

در زمره سایت های پرمحتوا شناخته شد.

اگر تمایل دارید سایت ما را با نام(( پشت پرده فوتبال با 90))و

ادرس www.navad.tkدر قسمت پیوندها بگذارید و سپس از

طریق قسمت نظرات سایت ما، ادرس و عنوان سایتتان را بنویسید تا سایتتان را

ثبت کنیم

با تشکر تحریریه 90








پایا 1387/09/16 ساعت 09:09

بی شک مادی همانند چینی شکسته است که وقتی با انگشت شصت و و اشاره به آن میزنیم دیگر صدای چینی سالم از آن به گوش نمیرسد و ترک آن نیز محل تجمع شیطان(میکروب ) است که ممکن است هر تیمی را آلوده نماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد