اولیایی: روزنامه‌ها انصاف را رعایت کنند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت و گو با یکی از نشریات ورزشی را که اخیراً درباره فابیو بالا منتشر شد، تکذیب کرد.
سید محمد کاظم اولیایی در موردگفته‌های خود در مورد فابیو بالا که در یکی از روزنامه‌های صبح به چاپ رسید، گفت: من مطلبی را که در مورد بالا به خبرگزاری ها گفته بودم را نخواندم که بخواهم آن را تکذیب کنم. برخی رسانه ها با من صحبت کردند و من گفتم اگر بالا قصد دارد به پاس همدان بیاید ما مشکلی نداریم.
باز هم تأکید دارم که دلال‌های فوتبالی قصد داشتند تا این بازیکن را به پاس همدان بیاورند که با مخالفت ما روبرو شد. در هیچ رسانه‌ای هم این مطلب را تکذیب نکرده‌ام.
کاظم اولیایی با تأیید این مطلب که مدیر برنامه های بالا پیش از حضور او در استقلال به پاس همدان پیشنهاد جذب این بازیکن را داده است،‌خواستار این شد که رسانه ها در نوشتن مطالب خود جانب انصاف و اخلاق را رعایت کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
90 1387/09/16 ساعت 03:54 http://www.navad.tk



با سلام

سایت شما از نظر گروه کارشناسی ما

در زمره سایت های پرمحتوا شناخته شد.

اگر تمایل دارید سایت ما را با نام(( پشت پرده فوتبال با 90))و

ادرس www.navad.tk در قسمت پیوندها بگذارید و سپس از

طریق قسمت نظرات سایت ما، ادرس و عنوان سایتتان را بنویسید تا سایتتان را

ثبت کنیم

با تشکر تحریریه 90








برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد