بیانیه باشگاه پاس همدان در خصوص سید محمد علوی

از آن جهت که طی روزهای گذشته اخبار مختلف و بعضا ضد و نقیضی در خصوص وضعیت سید محمد علوی بازیکن فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و پیوستن وی به صورت قرضی به تمرینات فوتبال پاس همدان در رسانه های جمعی انتشار یافته، لذا باشگاه پاس همدان به جهت تنویر افکار عمومی و مبرا کردن خود از برخی ابهامات بر خود واجب می داند تا موضع رسمی خود را در این خصوص اعلام نماید.  

سید محمد علوی بازیکن فصل گذشته پاس همدان بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در این تیم و با وجود حصول رضایت دو جانبه بین او و باشگاه پاس بنا به دلایل شخصی تصمیم گرفت فصل جاری را در تیم فوتبال پرسپولیس سپری کند و جدائی وی با باشگاه پاس در نهایت رضایت دو طرف و تفاهم صورت گرفت. 

اما با توجه به بروز مشکلاتی برای وی در پرسپولیس، این بازیکن تصمیم به بازگشت به تیم پاس همدان گرفت که به دلیل حسن سوابق وی در همدان مدیریت باشگاه پاس همدان پذیرای وی شد و به این ترتیب بود که فسخ قراردادش از سوی باشگاه پرسپولیس به نام باشگاه پاس همدان صادر شد و این فسخ قرارداد در فدراسیون فوتبال نیز به ثبت رسید و پیرو آن علوی در تمرینات تیم پاس همدان حضور یافت. اما پس از جدائی افشین قطبی از پرسپولیس و ابراز تمایل کادر فنی جدید این تیم به جذب مجدد علوی، وی  تصمیم به بازگشت به پرسپولیس گرفت و بعد از طرح درخواست خود با باشگاه پاس، مدیریت این باشگاه برای اثبات مجدد حسن نیت خود با بازگشت دوباره وی به پرسپولیس موافقت به عمل آورد. چرا که  باشگاه پاس همدان به این اصل معتقد است که یک بازیکن برای مفید فایده بودن باید روحا و جسما در خدمت تیم خود باشد. اما حال چنین به نظر می رسد که علوی بار دیگر برای پیوستن به تیم پاس تمایل نشان داده و عدم حضور دوباره وی در پرسپولیس از شک و دو دلی وی نشات می گیرد و باشگاه پاس همدان هیچ نقشی در عدم بازگشت وی به پرسپولیس ندارد. لذا این باشگاه رسما اعلام می دارد که هیچ گونه منع قانونی و معذوریت اخلاقی در راه بازگشت احتمالی علوی به پرسپولیس ایجاد ننموده و نخواهد نمود و این بازیکن را برای انتخاب تیم خود در نیم فصل دوم بین دو باشگاه پرسپولیس و پاس همدان آزاد می گذارد و وی با لحاظ کردن صرفه و صلاح خود می تواند با طیب خاطر و بدون کوچکترین عذاب وجدانی در مهلت قانونی نقل و انتقالات از بین دو تیم پاس همدان و پرسپولیس تهران تیم نیم فصل دوم خود را انتخاب نماید. علوی در صورت تمایل به حضوردر پرسپولیس می تواند بدون هیچ مشکلی به این تیم بازگردد و در صورت اتخاذ تصمیم بازگشت به تیم پاس همدان، این تیم با آغوشی باز پذیرای این بازیکن می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد