بگوویج: مستحق شکست نبودیم ، مرادی به اشتباه اعلام پنالتی کرد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از شکست مقابل داماش گیلان گفت: بازیکنان مقابل حریف بازی خوبی انجام داده اند و نمی توانند بابت این شکست از عملکردشان ایراد بگیرند.

وینگو بگوویج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 20 دقیقه اول صاحب 4 موقعیت ایده آل گلزنی شدیم که می توانستیم با به ثمر رساندن آنها نتیجه را کاملا به سود خود برگردانیم ولی کم دقتی و بدشانسی باعث شد از دستیابی به گل محروم بمانیم.

وی در خصوص اعلام ضربه پنالتی به سود داماش تصریح کرد: ضربه پنالتی که مسعود مرادی به سود میزبان اعلام کرد به هیچ عنوان درست نبود و باعث شد تا در روند حرکتی و رو به رشد پاس همدان اختلال ایجاد شود ولی به هر ترتیب اعلام ضربه پنالتی نظر مسعود مرادی بود و باید به آن احترام گذاشت.

سرمربی پاس همدان با انتقاد از وقت کشی دروازه بان داماش متذکر شد: در نیمه دوم دروازه بان میزبان چندین بار بدون دلیل خود را به مصدومیت زد که باعث شد روند بازی به کندی پیش رود و موجب شد تا از دستیابی به نتیجه مورد نظر محروم بمانیم.

بگوویچ در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانم در مقابل داماش فرصت های خوب و ایده آلی به دست آوردند که نتوانستند در ضربه آخر به خوبی از آنها استفاده کنند. پاس همدان شایسته شکست در زمین داماش نبود و در صورت بهره گیری از موقعیت های ایجاد شده به نتیجه بهتری دست می یافتیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد