خورشیدی : به خاطر تیم ملی ناچاریم تحمل کنیم

مربی تیم پاس همدان در گفتگو در خصوص دیدار خود برابر داماش گیلان عنوان کرد: فوتبال دارای دو سبک مستقیم و غیر مستقیم است که در کشور ما  به دلیل  شرایط جغرافیایی تیم ها از هر دو سبک بازی استفاده می کنند .

مجتبی خورشیدی گفت : تیم های شمالی به دلیل بارندگی وزمین خیس معمولا از سبک مستقیم که همانا ارسال توپ های بلند از طریق مدافعان به پشت دفاع حریف است استفاده نموده و در مقابل ، بازی برابرتیم های جنوبی  مانند خوزستان و ابادان  سبک غیر مستقیم که ارسال پاس کوتاه و نفوذ از جناحین است را ، می طلبد و تیم های اصفهانی ،  شیرازی و تیمی مانند تیم ما با وجود شرایط آب و هوایی متعادل باید بتوانند با هر دو سبک ، بازی کنند .

بازی بعدی ما مقابل داماش انجام می گیرد که در فاصله بازی با پیکان و این دیدار پیش رو توانسته ایم تمرینات خوبی را با وجود تاکتیک پذیری بالای بازیکنان تیم برای سبک مستقیم انجام دهیم که این یکی از محسات تیم ماست .

بعد از بازی با داماش باید به مصاف تیم پر مهره سپاهان برویم که برخلاف داماش باید از سبک غیر مستقیم در مقابل این تیم استفاده کنیم .

پس از مقابله با سپاهان باید با تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنیم که با توجه به فشردگی مسابقات ممکن است بازیکن محروم و یا مصدوم داشته باشیم ولی بخاطر تیم ملی کشور عزیزمان ایران و همینطور حمایتی که باید از این تیم شود ، این فشردگی بازیها را تحمل می کنیم .

خورشیدی در ادامه صحبت های خود افزود : از لحاظ علمی سبک بازی چهار روز یک بار در صورت فراهم بودن امکانات از قبیل رفت و آمد آسان ، زمین مناسب و ... یک سبک بازی علمی است و اگر تمام این شرایط مهیا باشد ، برگزاری چهار روز یکبار بازیها بهتر از فاصله زیاد است که این نوع سبک بازی از لیگ فرسایشی جلوگیری می کند .

وی ادامه داد : لیگ های اروپایی در بازیهای لیگ و جام باشگاههای اروپا از این شیوه برگزاری بازیها استفاده می کنند.

مربی تیم پاس در پایان سخنان خود اظهار داشت :  ما در این شرایط فقط باید یاد بگیریم که چطور بازی کنیم ، چگونه ریکاوری کنیم و چگونه استراحت و تمرین کنیم .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
ممنون که به وبلاگ من سرزدی
متاسفانه فعلا امکان تبادل لینک ندارم
موفق باشید

طرفدار 1387/09/15 ساعت 00:35 http://pasiha.blogfa.com/

چه کنیم اگه مثل مسئولین پاس بخواهیم فقط نکات مثبت تیم رو ببینیم و هر وقت هم که ۳ تا خوردیم بگیم خوب بودیم واقعا خیانت کردیم !

چرا نباید یک بار هم بگوویچ بگه بد بودیم چرا ؟

ادامه ... در وبلاگ http://pasiha.blogfa.com

ملکی 1387/09/15 ساعت 11:54

این آقا از کجا مربی شد ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد