بگوویچ: برای شکست داماش برنامه ویژه ای داریم

سرمربی تیم پاس همدان درخصوص بازی با داماش گفت: از تیم داماش شناخت کافی دارم و برای پیروزی در برابر تیم برنامه خاصی داریم. 

وینگو بگوویچ خاطرنشان کرد: از وضعیت کنونی پاس راضی هستم و بازیکنان پس از پیروزی در مقابل پیکان از انگیزه و روحیه خوبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: بازی با داماش می تواند شروع دوباره ای برای ادامه نوار پیروزی های پاس باشد و امیدوارم پس از کسب این پیروزی نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز کنیم تا پاس واقعی را شاهد باشیم.

وی اظهارداشت: فیلم های بازی تیم داماش را به طور کامل آنالیز کرده ایم و من چهار نفر از بازیکنان این تیم را به خوبی می شناسم و سعی کردیم روی نقاط ضعف داماش تا آنجا که فرصت داشتیم کار کنیم.
بگوویچ درخصوص برد پاس مقابل پیکان گفت: در بازی با پیکان توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم تا حریف بر ما چیره شود در آخر هم توانستیم به برتری دست پیدا کنیم.
سرمربی پاس همدان درباره شایعه برکناری خود از این تیم اظهارداشت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و هیچ صحبتی نیز حتی به صورت جزیی با من نشده و با قدرت تمام به کار خود ادامه خواهیم داد.
بگوویچ در پایان افزود: اولیایی شخص بسیار محترمی است و همیشه موجب دلگرمی من در تیم پاس بوده است پس بنابراین صحبت هایی که در این مورد صورت می گیرد شایعه ای بیش نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد