محمد اسماعیل نظری : در پاس تهران بیشتر به من بازی می رسید

جوان باتجربه و شوخ طبع پاس همدان عصر دو شنبه با حضور در دفتر هگمتانه پاسخگوی سولات ما بود و علی رغم حضور میهمانان زیاد و شلوغی در دفتر روزنامه با وقار و منش بالای خویش به سوالات ما پاسخ داد . 

دلیل دعوت ما از محمد اسماعیل نظری خروج یکباره او از لیست 18 نفره پاس در سه دیدار گذشته بود که با توجه به بازیهای خوبش در ابتدای فصل ، انتظار چنین اتفاقی را نداشتیم . 

آنچه در زیر می خوانید مصاحبه اختصاصی هگمتانه با هافبک دفاعی خوش قامت سبز پوشان همدان است : 

خودتان را به طور کامل معرفی کنید ؟

محمد اسماعیل نظری هستم متولد 17/04/65 ، متاهلم و بچه سرآسیاب دولاب تهران که فوتبالم را از تیم نونهالان و نوجوانان فتح سپاه آغاز کردم و بعد ها به جوانان فجر سپاه رفتم که بعد از آن به جوانان و امیدهای پاس تهران پیوستم و در زمان مصطفی دنیزلی به تیم بزرگسالان پاس منتقل شدم . 

وضعیت قراردادت با پاس همدان چگونه است ؟

سال آخر قراردادم را پشت سر می گذارم که این هفتمین سال حضورم در پاس است .

چه برنامه ای برای فصل بعد داری ؟

من نمی دانم که فردا می خواهم چه کار کنم ، چه برسد به اینکه برای فصل بعدم تصمیم گیری کرده باشم . البته تمدید قرارداد یا جدائیم از پاس بستگی به مدیرعامل و مربی تیم دارد که مرا بخواهند یا خیر ! 

نظر همسرت در خصوص فوتبال چیه ؟

همسرم فقط قرمه سبزی و قیمه درست می کند و به او گفته ام که به مسائل فوتبال فکر نکند ، چون تغییر و تحولات و پستی و بلندی های زیادی دارد .

نزدیکترین دوستت در تیم کدام بازیکن است ؟

من با همه هم تیمی هایم رفیق هستم ، اما با سامان صفا و محمد رضا مامانی بیشتر رفاقت می کنم .

شرایط زندگی در همدان چطور است ؟

شرایط موجود از لحاظ اقتصادی و آب و هوائی خوب است ، فقط مشکل دوری از خانواده است .

شرایطت در پاس تهران با پاس همدان چه تفاوت هایی دارد ؟

در پاس تهران با  جواد نکونام ، عباس آقائی ، حسین پاشائی و کیانوش رحمتی که از بهترینها در این پست بودند همبازی بودم و در آن زمان در عین جوانی باز هم به من بازی می رسید ، اما الان نمی دانم چطور شده که با وجود افزایش تجربه بازی به من نمی رسد ! که اینها همه به تفکرات مربی بر می گردد .

وضعیت پیوستنت به لیگ امارات چی شد ؟

سرمربی عجمان از بازی تیم ملی امید ایران و استرالیا من را می شناخت و وقتی که احساس نیاز به مدافع کردند با من تماس گرفتند که متاسفانه بر سر مسائل مالی بین دو باشگاه توافق حاصل نشد .

پست اصلی شما دفاع است یا هافبک دفاعی ؟

من در دفاع راست و دفاع آخر بازی می کردم و از زمان دنیزلی در پاس تهران تبدیل به یک هافبک دفاعی شدم .

در بعضی مواقع صحنه هائی از تو می بینیم که فقط خاص خودت است به این صورت که بعد از یک حرکت زیبا که چند بازیکن را به خوبی دریبل می کردی به شکل عجیبی توپ را هدر می دادی !

درست است ، فصل قبل چند بار این مساله تکرار شد ، اما در این فصل غیر از بازی اول در مقابل سپاهان دیگر این کار را تکرار نکردم چرا که می خواستم که فیکس تیم باشم . مشکل اصلی من مربی است که چه خوب کار کنم و چچه بد به نظر او من همان محمد اسماعیل نظری قبل هستم و نظرش در مورد من عوض نمی شود .

اوئل فصل بیشتر فیکس بودی و اخیراً در لیست 18 نفره هم قرار نمی گیری ! جریان چیست ؟

من مشکل زیادی با تیم داشتم هم با مربی و هم با سرپرست ،‌ تا زمانیکه بعد از بازی با صنعت نفت در فصل پیش تصمیم گرفتم که دیگر در این تیم نمانم که اولیائی و پورحیدری خیلی از من حمایت کردند و در ابتدای این فصل نیز چون بازیکنان مورد نظر را نتوانسته بودند جذب کنند من را در ترکیب تیم قرار دادند که بعد از بازی با فولاد به خاطر آن پاس به عقب من را از ترکیب کنار گذاشتند و الان سه بازی است که داخل لیست 18 نفره قرار نمی گیرم . 

سوالات کوتاه :

رنگ : مشکی

غذا : لوبیا پلو

تیم باشگاهی : آث میلان

تیم ملی : آرژانتین

الگوی فنی : حامد کاویانپور

مشوق اصلی در فوتبال : پدرم

اولین مربی : مهدی احمدپور

زیباترین جای همدان : حیدره

سقف آرزوهای فوتبالی : بالای سر بردن کاپ جام جهانی

آینده فوتبال : بازی در تیم ملی بزرگسالان و اینکه یک لژیونر خوب برای کشورم باشم که الگوئی برای جوانان شوم .

حرف آخر : از همسرم تشکر می کنم که از زمان انتقال به همدان شرایط زندگی بهتری را برای من فراهم کرد و امیدوارم همه جوانان به آرزوهائی که دارند برسند و برای پدر و مادر و خانواده ام آرزوی موفقیت دارم .   

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/09/13 ساعت 01:07

راستی مگه شما از روی سایت ما خبر میزنید (سایت باشگاه )بدون ذکر منبع واسه روزنامتون مگه واسه این کارتون تا حالا توجیه داشتین

حمزه دلفی 1387/10/22 ساعت 01:11

داش ممد خیلی باحالی حرف نداری به مولا ازطرف دوستت سعید و بچه های اهواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد