محمد غلامی : هنوز هم امیدوارم

مهاجم گریز پا و با تعصب پاس همدان عصر دوشنبه میهمان ما در دفتر روزنامه هگمتانه بود و به سوالات ما پاسخ داد .

محمد غلامی که در ایجاد روابط اجتماعی قوی و ارتباط خوب با هوادارن زبانزد خاص و عام است ، در پی اولین تماس تلفنی درخواست ما مبنی بر حضور در دفتر روزنامه را اجابت کرد و خیلی زود خود را به دفتر روزنامه رساند که با توجه به شلوغی دفتر روزنامه جا دارد که تشکر ویژه ای را به خاطر صبر و حوصله محمد در پاسخگوئی به سوالات از او داشته باشیم .

آنچه در زیر می خوانید مصاحبه اختصاصی ما با محبوب ترین بازیکن پاس نزد هوادارن همدانی است :

قبل از هرچیز با این سوال شورع می کنیم که اگر درست در خاطر داشته باشی قبل از شروع فصل میهمان هگمتانه بودی و به هواداران پاس قول آقای گلی در لیگ هشتم با به ثمر رساندن 17 گل را دادی ، پس چه شد ؟

من تمام سعی خود را کردم و الان هم نا امید نیستم ، چرا که هنوز یک نیم فصل باقی مانده و به گلزنی در دیدارهای بعدی امیدوارم . البته علت اصلی این مساله خوب تغذیه نشدن از سوی سایر هم تیمی ها بوده است .

به نظر من سرمربی باید بیشتر با مهاجمان کار کند ، الان در تیمی مثل استقلال سرمربی هر روز یک ساعت تمرین اختصاصی ویژه مهاجمان در نظر گرفته است که این مشکل در تیم ما به تفکرات سرمربی مربوط می شود و.

ما فقط دربازی با پیکان هجومی بازی کردیم و در بازیهای قبلی دفاعی تر کار می کردیم .

از بازی با شهرداری یاسوج چه خبر ؟

ما به سختی به یاسوج رفتیم و چیزی در حدود 12 ساعت در راه بودیم و خستگی راه حسابی در بدن بچه ها مانده بود که بازی به علت بارندگی بیش از حد برگزار نشد .

درسته که با اتوبوس به صورت زمینی از یاسوج برگشتید ؟

بله

چند ساعت در راه بودید ؟

15 ساعت در راه بودیم و یک ساعت هم به خاطر اینکه راننده راه را اشتباه رفت بیشتر معطل شدیم . 

به نظرت در فوتبال حرفه ای این کار صحیح است ؟

نه ، اصلاً ! البته باشگاه در این مورد ابداً مقصر نبود و به علت بارندگی کلیه پروازها کنسل شده بود .

با آمدن شهباز ارکینوف فکر می کنی که باز هم بتوانی در ترکیت ثابت قرار بگیری ؟

مگر فصل گذشته با وجود امیر ابوچا ، مصطفی چترابگون و مهدی جعفر پور باز هم من در ترکیب قرار نمی گرفتم ؟ من تلاش خودم را می کنم و دوباره به ترکیب بر می گردم .

به راستی چرا وینکو بگوویچ از سیستم دو مهاجمه استفاده نمی کند ؟

این تاکتیک و تفکرات خودش است که از یک مهاجم استفاده کند و چون فصل پیش با این روش نتیجه گرفته ، این فصل هم قصد دارد که این کار را تکرار کند . ولی من روش دو مهاجمه را می پسندم .

از ماریو گاربا چه خبر ؟ چرا دیگر در لیست 18 نفره نام او دیده نمی شود ؟

ماریو در تمرینات شرکت می کند اما به نظر می رسد که کم کم قرار است تیم را ترک نماید .

پنج شنبه این هفته در رشت میهمان داماش هستید ُ این بازی را چگونه پیش بینی می کنی ؟

داماش حریف سر سختی است که ما احتیاج که در مقابل ما به پیروزی احتیاج دارد ، اما ما برای سه امتیاز به گیلان می رویم

از اینکه در مقابل تیم استان محل تولدت و قطب مقابل ملوان در گیلان بازی می کنی چه احساسی داری ؟

خیلی دوست دارم که در این بازی به میدان بروم و گلزنی کنم و برای رسیدن به این هدف همه تلاش خود را به کار خواهم بست . 

نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کنی ؟

به نظر من بازی مساوی می شود .

حرف آخر ؟

تمام توان خود را به کار خواهم بست تا دوباره به ترکیب ثابت پاس برگردم و جواب اعتماد وینگو را بدهم .

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام ممنون که به من سر زدی من تو رو با نام اخبار پاس همدان لینک کردم تو هم منو با نام "وبلاگ چشمک"لینک کن
TX & Bye

نخن 1387/09/16 ساعت 14:56 http://lkl

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد