عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان شد

عباس صوفی در انتخابات مجمع عمومی هیئت فوتبال استان همدان با کسب صد درصد آرا به عنوان رئیس هیئت برای مدت چهار سال انتخاب شد . 

مجمع هیئت فوتبال استان همدان با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سید عبدی افتخاری مدیر کل تربیت بدنی استان همدان ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (دوشنبه ۱۱/۰۹/۸۷) در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش استانداری همدان تشکیل و عباس صوفی با کسب ۱۹ رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان همدان انتخاب شد . 

در این پایان این مراسم علی کفاشیان در برنامه پرسش و پاسخ خبرنگاران شرکت کرد و به سوالات آنان پاسخ داد .

انتخابات در حالی برگزار شد که سایر کاندیدا ها به علت انصراف در مراسم شرکت نداشتند و صوفی تنها کاندیدای انتخابات بود . 

در حاشیه این مراسم از زحمات سید محمد عیوقیان که سه سال به عنوان سرپرست عهده دار مسئولیت هیئت فوتبال بود از طرف فدراسیون فوتبال و اداره تربیت بدنی همدان تقدیر و تشکر شد و باشگاه پاس نیز به صورت جداگانه زحمات عیوقیان را ارج نهاد .

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول 1387/09/11 ساعت 14:06 http://niazeroz.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
واقعا وبلاگ خوبی دارید
برای بالا بردن آمار بازدید وبلاگ خودتان ما رو هم با عنوان :
بزرگترین و پرمحتواترین وبلاگ اینترنت
به لینکتان اضافه نمائید.
ممنون و متشکر
http://niazeroz.blogsky.com

سلام لینکت کردم

این حاج عباس خیلی دوست داره به هر سوراخی یک سرکی بکشه. همه جا سرک کشیده بود مانده بود که توی ورزش اونم فوتبال وارد بشه . امیدوارم توی کار فوتبال و مدیریت فوتبال آدم موفقی باشه و البته مشابه اون سوتیهایی که بعضآ توی سازمان عمران شهرداری میداد اینجا نده.
البته از حق نگذریم که آدم واقعآ کاری، بلندپرواز و صد البته سالمیه و به نظر من اگر کمی لجاجت رو کنار بگذاره و برای حرف بقیه هم حداقل در کارهایی که تخصص نداره ارزش قائل بشه میتونه توی اینجا هم موفق باشه. به نظرم عباس آقا هیات فوتبال رو یک سکو برای مدیر عاملی باشگاه پاس میدونه و خیلی دوست داره اسمش روی زبانها باشه و مثلآ گهگداری هم توی برنامه هایی مثل 90 ظاهر بشه و ...
در هر صورت برای او آرزوی موفقیت میکنم. پیشرفت همدان و فوتبال همدان آرزوی همه ماهاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد