خارج از مستطیل سبز

خواندنی از پاس - پیکان 

پیراهن غلامی گم شد!

پیراهن شماره 9 محمد غلامی قبل از بازی مقابل پیکان تهران گم شد. طبق تصمیم کادر فنی، تیم پاس با پیراهن قبلی خود در این مسابقه حاضر شد اما پیراهن غلامی با وجود تلاش این بازیکن پیدا نشد تا او با پیراهن شماره 11 به میدان برود. البته برای هماهنگی برای ورود این بازیکن با پیراهن 11 ، ناظر فدراسیون نیز در جریان قرار گرفت.

ارکینوف ستاره!

شماری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه قدس پس از درخشش ارکینوف وی را به شدت تشویق کردند. برخی هواداران پاس نیز او را ستاره لقب دادند. منظور از به کارگیری این کلمه شاید به این دلیل باشد که این بازیکن از آسمان آمده است!

دفاعیه وینگو در کنفرانس خبری

وینگو بگوویچ با وجود شکست تیم پیکان باز هم از زمین و زمان ایراد گرفت. بگوویچ طوری از نحوه قضاوت داور حرف می زد که انگار تیمش باخته و داور مقصر اصلی بوده است.

روی کم کنی هواداران!

هواداران پاس همدان با در دست گرفتن پرچم طویل سبز و سفید رنگ در مقابل جایگاه، رکورد طویل ترین پرچم باشگاه های لیگ برتری را شکستند. هواداران سبز پوش روی تماشاگران سرخابی را هم کم کردند!

بدشانسی علی آبادی

در دقایق پایانی نیمه اول هنگامی که غلام نژاد مرتکب خطا شد، داور به وحید علی آبادی تذکر جدی داد. علی آبادی شانس آورد داور او را با کارت زرد مواجه نکرد.

چای، چای، چترآبگون!

یکی از خبرنگاران همدان که در کنار چترآبگون در جایگاه خبرنگاران نشسته بود در بین دو نیمه چای سفارشی برای این مهاجم تیم پاس آورد. این صحنه تعجب دیگر بازیکنان سکونشین پاس را در پی داشت.

طالب نسب سکونشین!

اصغر طالب نسب بازیکن دوباره جدید! تیم پاس از روی سکو بازی هم تیمی هایش را نظاره گر شد. حامد عصار و عماد قاسمی هم او را در این بازی همراهی کردند.

فرار مربی پیکان از دست شیپورچی‌ها!

یکی از مربیان پیکان تهران به دلیل نداشتن مجوز نشستن بر نیمکت تیمش، از جایگاه ویژه نکات فنی را با صدای بلند به بازیکنان داخل میدان انتقال می داد. این صحنه باعث شد تا محمد سعیدی فر یکی از لیدرهای متعصب پاس همدان به وسیله شیپور و بلندگو مانع از کوچ کردن مربی پیکان شود. بالاخره روی مربی پیکان کم شد و از مقابل جایگاه عقب نشینی کرد.

حاجی بابایی میهمان همیشگی

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده ورزش دوست مردم همدان در مجلس مثل همیشه میهمان ویژه بازی های خانگی پاس بود. حاجی بابایی به همراه مهندس موسوی معاون استاندار از جایگاه ویژه نظاره گر به این بازی بودند.

علی آبادی سوتی داد!

وحید علی آبادی بازیکن همدانی تیم پاس که تا به حال مصاحبه ای انجام نداده به هنگام گفت وگو با خبرنگاران الفاظی به کار برد که نه تنها عامیانه بود بلکه لبخند را بر لبان خبرنگاران نشاند. آقای علی آبادی کمی تجربه کسب کنید!

مامانی پشت چراغ قرمز

محمدرضا مامانی گویا دوباره شلوغی کرده که بگوویچ هم برای تنبیه این بازیکن او را در فهرست 18 نفره تیمش در این بازی قرار نداد. مامانی که از عدم حضورش در لیست 18 نفره مطلع شد به سرعت راهی تهران شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد