صباباتری قم 10نفره پاس همدان را شکست داد

تیم فوتبال صباباتری قم 10نفره با نتیجه 3 بر یک تیم پاس همدان را شکست داد . 

این دیدار در ورزشگاه یادگار امام شهر قم و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر برگزار شد.
مهدی خیری در دقیقه 15، محمد نوری در دقیقه 34 و فریدون فضلی در دقیقه 84 برای صبا گلزنی کردند و حنیف عمران زاده در دقیقه 55 تک گل پاس را به ثمر رساند.
سعید مظفری زاده قضاوت مسابقه را بر عهده داشت و به مجید غلام نژاد و وریا غفوری از پاس همدان اخطار داد.
امیر حسن فشنگچی از صبا در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
صبا با این پیروزی 20 امتیازی شد و پاس همدان 17 امتیازی باقی ماند.

نظرات 7 + ارسال نظر
سجاد 1387/09/02 ساعت 00:47 http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد در صورتی که هر دو لینک بالا را در وبلاگ خود قرار دادید آدرس وبلاگ خود را یک بار در لینک های روزانه و یک بار در لینک های ثابت سایت www.links.rahpuyan.ir به ثبت برسانید
متشکرم

سجاد 1387/09/02 ساعت 00:47 http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد در صورتی که هر دو لینک بالا را در وبلاگ خود قرار دادید آدرس وبلاگ خود را یک بار در لینک های روزانه و یک بار در لینک های ثابت سایت www.links.rahpuyan.ir به ثبت برسانید
متشکرم

سلام,شب بخیر
ممنون که به وبلاگ من سر زدید
شما هم وبلاگ زیبایی دارید
آماده هر گونه همکاری هستم
موفق باشید
تا بعد...

میلاد 1387/09/02 ساعت 12:44 http://only-red.blogfa.com

سلام . آقا من شما رو تو لینک های دوستلن لینک کردم . شما هم منو یا اسم «بزرگترین وب سایت اختصاصی دیوانگان پرسپولیس زلزله » لینک کن . مرسی بای

شالیز 1387/09/02 ساعت 15:06 http://www.shalez.blogfa.com

جدا خبر نگاری
شرمنده من گوشه وبتو نخونده بودم
راستی منو لینک میکنی( خیلی خوبه آدم تو سایتای ورزشی اونم فئتبالی لینک باشه)

سلام سایت تو هم قشنگه من اماده ام شما رو لینک کنم اگه خواسی ما رو با اسم فقط سپاهان لینک کنید راستی شما رو با چه اسمی لینک کنم منتظرم تا بعد یا علی

سلام همونجور که خواسته بودید لینکتون کردم یادتون نره شما هم منو با اسم اشک ها و لبخند ها لینک کنید. ok؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد