پاسی ها در هتل المپیک قم

بازیکنان پاس همدان دیروز ظهر با یک دستگاه اتوبوس همدان را به مقصد قم ترک کردند .

پاسی ها عصر دیروز وارد قم شده و در هتل المپیک این شهر مستقر شدند .

بازیکنان پاس عصر امروز بلاصله پس از پایان دیدار خود برابر صبای قم ، راهی همدان می شوند .  

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد 1387/09/01 ساعت 12:50 http://saba-qom.blogfa.com

با سلام !
شما رو با همون نام که فرمودید لینک کردم .
موفق باشید .

سلام ممنون که سر زدی منم با تبادل لینک موافقم لینکه منو با نام هوادران رئال و نیستلروی بذار بعد بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم

چرا با اتوبوس؟
کم هزینه کار کردن نه؟

چون نزدیکه !

سلام دوست عزیز
خواهش میکنم، منم خوشحال میشم ولی نمیدونم با چه اسمی لینکتون کنم! لطفاً خبرم کنید که با چه اسمی لینکتون رو فعال کنم. من هم ((پیکان قزوین)) هستم.
واستون آرزوی شادی و سلامتی دارم!
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد