طالب نسب: مشکلی با بگوویچ ندارم

بازیکن تیم فوتبال پاس همدان گفت: یک هفته است که در تمرینات پاس شرکت می کنم و هیچ مشکلی با سرمربی ندارم. 

اصغر طالب نسب افزود: پس از صحبت با مسئولان باشگاه پاس با این تیم به توافق رسیدیم و قرارشد مجددا در پاس بازی کنم.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی با سرمربی و اعضای تیم ندارم و از این به بعد نیز با تمام قوا تلاش خواهم کرد تا با جلب نظر کادر فنی در ترکیب تیم قرار بگیرم.

وی تصریح کرد: تیم پاس تاکنون با بدشانسی های زیادی مواجه شده است ولی امیدوارم هر چه سریعتر روند موفقیت های پاس شکل گیرد و پاس جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام.خوبی اگه مایلی آمار وبلاگت بالا بره پس من به شما لینک باکس متقلب بازیهای رایانه ای معرفی میکنم.
اول کد لینک باکس را از آدرس زیر بگیر ودر وبلاگت قرار بده
بعد در قسمت ارسال لینک ما را مطلع کن
لینکت در لینک باکس قرار می گیره
دریافت کد لینک باکس:
http://pc-linkbox.blogfa.com/archive.aspx

عسل 1387/08/30 ساعت 21:13 http://www.so0oso0ol.blogfa.com

salam alii jan khobi mer30 az inke sar zadin be man be bakhhin age dir ap kardam akhe kar dashtam natonestam be weblagam sar bezanam web khobi darin omidvaram haminjor edame bedin va moafagh bashiiiii bazam be ma sar bezanin khoshhal mishim bazam mer30 felan ...

محمد 1387/08/30 ساعت 21:39 http://saba-qom.blogfa.com

با عرض سلام !
از لطف شما برای سرزدن به وبلاگم و دادن نظر ممنونم .
بی ریا می گم که وبلاگ خوب و جامعی داری . یک لحظه آرزو کردم کاش من هم اینقدر برای تیمم وقت می گذاشتم و کار می کردم . اما به هر حال تقدیر همینه .
بابت تبادل لینک ، خوشحال هم می شم و در مورد بازی فردا امیدوارم که بازی خوبی باشه و البته به نفع ما . تونستی قم هم بیا . ما تو ورزشگاهمون به مهمون نوازی معروفیم .
موفق باشی .

سلام دوست عزیز مرسی که به من سرزدی ببخشید واقعا ببخشید من طرفدارای سبز پوشای تهرانی بودم نه همدان از این ناراحتم که چرا شناسنامه فوتبال ایران رو دادن به دیگران این همه تیم تو تهران بود استقلال راه اهن پیکان صباباطری اخه چرا پاس
پاسی که حداقل نیمی از ارکان تیم ملی رو تشکیل میده نکونام هاشمیان نصرتی کیانوش رحمتی و خیلی های دیگه
واقعا جسارت من ببخشید ولی این هم یه نظر ،نظر یه طرفدار که وقتی اسم پاس همدان میاد دوست داره زمین دهن بازکنه داخلش فرو بره من نمیگم شما اصلا تیم نمیخواهید ولی هر فوتبالی از پایه شروع میکنه درست مثل تیم های شیرازی و خوزستانی شما شاید الان در برابر صحبت های من جبهه گیری کنید ولی این حرفای یه عاشق که دیونه تیمش بوداین پاس من نیست
باز هم مرسی که به حرف های من گوش دادید

من از بسیلری ابعاد با نظر شما موافقم
من طرفدار پاس نیستم و هستم !
نیستم به خاطر مدیریت و کادر ضعیفش ، هستم به خاطر اینکه تیم شهرمه !
من خبرنگار ورزشی هستم و کارم اطلاع رسانیه !
فقط همین

سلام
ممنون که به ما سر زدی . . . !
ولی تیم فقط . . . :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

پرسپولیس . . . .


بازم به ما سر بزن

Bye ta Hi

× 1388/04/12 ساعت 14:54 http://sabaclub.blogfa.com/

S

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد