بازیکنان پاس امروز را استراحت می کنند

به دستور کادر فنی باشگاه پاس همدان تمرین امروز این تیم تعطیل شد . 

با توجه به تعطیلی طولانی مسابقات لیگ برتر و خستگی ناشی از تمرینات فشرده ، کادر فنی پاس همدان تصمیم گرفت امروز به بازیکنان استراحت دهد و فقط مصطفی چترابگون که دوره نقاهت ناشی از عمل رباط صلیبی را پشت سر می گذارد زیر نظر لوکا رادمن از ساعت 11 به انجام تمرینات سبک پرداخت .  

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام...
خوب هستید...من اصلا سر رشته ای در مورد فوتبال ندارم...و اصلا نمیشناسم فوتبالی ها رو هم
اما در مورد تبادل لینک موافقم...:))
با چه اسمی شما رو لینک کنم؟؟؟

ستاره قطبی 1387/08/27 ساعت 19:11

با سلام
کامنت شما رو تازه دیدم . نمی دونم نصیحتتون حاکی از دلسوزی بود تا از روی قرض ورزی . به هر حال تشکر می کنم از اینکه که گوشزد کردین . اما ترجیج می دم وبلاگم بسته نباشه . و ممنون می شم شما هم کاری بهش نداشته باشید.
قطعا حذف کردنش از بلاگفا کاری نداشته . اما گفتم شاید مطالبش بعدها به درد کسی دیگری هم بخوره .
کسی هم که اقدام به سو استفاده می کنه . مسئول کار خودشه و قطعا بعدا باید جواب بده . بلاخره هر کس به اندازه ی فهمش بهره می بره از زندگی ایش . من هم برای عاقبت به خیری این آدمها دعا می کنم .
موفق و موید باشید.
یا حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد