علوی: دلم برای همبازی های سابق تنگ شده بود

بازیکن سابق پاس همدان گفت: پس از چند ماه دوری به تیم پاس همدان بازگشته ام و از حضور در میان همبازیان سابقم خوشحال هستم. 

سیدمحمد علوی افزود: بازی های که در فصل پیش لیگ برتر برای پاس همدان انجام دادم باعث پیشرفتم در فوتبال ایران شد و با بازگشت دوباره به این تیم می خواهم مانند گذشته بازی های زیبایی ارائه بدهم.

وی درمورد تیم فوتبال پیروزی اظهار داشت: پیشنهادی قبل از شروع فصل لیگ برتر از تیم پیروزی داشته ام و به این تیم پیوسته ام ولی با تعدد بازیکن سطح بالا در پست تخصصی من باعث شد که اصلاً در نیم فصل بازی نکنم و به همین دلیل با اخذ رضایت نامه از تیم فوتبال پیروزی جدا شدم.

علوی تصریح کرد: فصل پیش روزهای خوبی در تیم پاس همدان داشتم و خوشحالم که دوباره به جمع همبازی های سابق خود بازگشته ام و تلاش زیادی برای صعود پاس همدان به صدر جدول خواهم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکی 1387/08/26 ساعت 17:22

بدت نیاد من از اول هم از بازی علوی خوشم نمی اومد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد