پاس مغلوب آلومینیوم سازی اراک شد

تیم فوتبال لیگ دسته اولی آلومینیوم اراک عصر شنبه در ورزشگاه ‪۱۵‬ هزار نفری امام خمینی(ره) شهر اراک در یک دیدار دوستانه در مصاف با تیم لیگ برتری پاس همدان به برتری یک بر صفر دست یافت.

در این دیدار دوستانه، تیم آلومینیوم اراک توانست در دقیقه ‪ ۷۰‬توسط حامد امیرخانی دروازه تیم حریف را باز کند.

تیم فوتبال لیگ برتری پاس همدان در این دیدار از همه بازیکنان خود استفاده کرد اما نتوانست نتیجه این دیدار را به تساوی کشانده یا پیروز میدان شود.

در آغاز نیمه دوم این دیدار، باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از حمایتهای سیدمحمد کاظم اولیایی از تیم فوتبال آلومینیوم و منصور پورحیدری سرمربی سابق تیم فوتبال صنایع اراک با اهدای لوح تقدیر و سکه تجلیل کرد.

همچنین جواد زرینچه سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اهدا گل از وینگو بگوویج سرمربی تیم پاس همدان برای حضور در این دیدار تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان این مسابقه گفت: برگزاری این گونه بازیها برای افزایش تجربه بازیکنان مفید است و موجب آشنایی فوتبال دوستان اراکی با تیم‌های فوتبال لیگ برتر کشور نیز می‌شود.

زرینچه افزود: روحیه این تیم بالا و مطلوب است و همه مصمم به نتایج رضایت بخش و خوشحال‌کننده هستیم.

وی گفت: حمایتهای خوب هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک نیز انگیزه کادر فنی و بازیکنان را برای حفظ و تقویت در بازیهای آینده افزایش داده است.

سیدمحمد کاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان نیز افزود:
امسال با جوانگرایی در تیم با چهره جدید در لیگ شرکت کرده و تیم پاس، امسال رقابت دشواری را در لیگ برتر پیش رو دارد.

وی، دیدار دوستانه تیم خود را مقابل تیم آلومینیوم اراک مفید ارزیابی کرد و گفت: تیم آلومینیوم اراک با سالهای گذشته متفاوت است و می‌تواند به پله‌های بالای جدول صعود کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاویان 1387/10/07 ساعت 15:41 http://www.wf-news.com

تیم الومینیوم اراک احتمال اینکه بیاد لیگ برتر خیلی زیاده چون داره عالی نتیجه میگیره در اخرین بازیش 7برصفر کوثر لرستان رو درهم کوبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد