چلنگر: رسیدگی پرونده خود را به فیفا واگذار می کنم

در صورت عدم رسیدگی به پرونده رضاچلنگر در شورای تجدیدنظر؛ 

چلنگر: رسیدگی پرونده خود را به فیفا واگذار می کنم 

مترجم تیم فوتبال پاس همدان گفت:‌ پنج نامه اعتراض به شورای تجدید نظر فرستادم ولی هیچ جوابی مبنی به رسیدگی پرونده ام داده نشده است و اگر این اوضاع ادامه پیدا کند شکایت خود را به فیفا می برم. 

رضا چلنگر، مترجم سابق و محروم شده تیم ملی فوتبال ایران و پاس همدان افزود: مدت زیادی از محروم شدن من از طرف کمیته انضباطی گذشته است و در این چندین ماه پنج نامه اعتراض به شورای استیناف فرستاده ام و دریغ از یک جواب حتی منفی.

قانون در چنین مواردی که اعتراضی به شورای تجدید نظر فرستاده می شود، در عرض 48 ساعت به پرونده انضباطی هر شخصی رسیدگی می کنند.

وی ادامه داد: از 15 مرداد ماه تا 7 مهر هر 20 روز یک بار، یک نامه از طرف باشگاه به شورای استیناف فرستاده می شد ولی تاکنون که 22 آبان ماه است، هیچ جوابی به این اعتراض داده نشده است.

چلنگر تصریح کرد:‌ مهم این است که من اگر مقصر هم باشم باید از حق خود دفاع کنم و به حکمی که برایم صادر شده اعتراض کنم و اگر این گونه به کارم رسیدگی نشود، اعتراض خود را به فیفا ارسال می کنم ولی دوست دارم که این موضوع ابتدا در کشور خودم حل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد