علوی: از پرسپولیس رضایت‌نامه‌ام را گرفته‌ام

می خواهم برای پاس بازی کنم  

هافبک پرسپولیس که در این فصل فرصت زیادی برای همراهی این تیم پیدا نکرده بالاخره موفق شد رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

سیدمحمد علوی پس از دریافت رضایت‌نامه‌اش گفت: «امروز رضایت‌نامه‌ام را از فدراسیون فوتبال گرفتم و آن را به آلبرت یکی از مسئولان سازمان لیگ ارائه دادم تا برای پیوستن به تیم جدیدم مشکلی نداشته باشم.» وی در ادامه افزود: «از صنعت نفت پیشنهاد 400 میلیون تومانی دارم ضمن آنکه تیم‌های استیل‌آذین، برق شیراز، ابومسلم، استقلال اهواز و مس نیز به من پیشنهاد بازی داده‌اند اما انتخاب من تیم دیگری است.» علوی در پایان خاطرنشان ساخت: «انتخاب من تیم پاس همدان است و فکر می‌کنم در تیم سابقم پاس می‌توانم موفق باشم به همین دلیل نیز انتخاب من پاس است و می خواهم برای این تیم بازی کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد