اولیائی : مشکل سربازان ورزشکار بزودی برطرف می‌شود

عضو اتحادیه باشگاه‌های فوتبال از حل مشکل سربازان ورزشکار در آینده نزدیک خبر داد.

کاظم اولیایی ضمن بیان این مطلب افزود: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نشستی با آقای حاج بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مخبرکمیسیون امنیت ملی داشتیم تا در خصوص حل معضل سربازان ورزشکار به تصمیمی کارساز و راهگشا دست یابیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن نشست خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص موارد یاد شده، افزود: از آنجایی که باشگاه‌ها باید تا سال 88 براساس اصل 44 قانون اساسی نسبت به خصوصی سازی اقدام کنند، من به نمایندگی از اتحادیه باشگاه‌های فوتبال موظف شدم تا با حضور در مجلس شورای اسلامی پیرامون حل مشکل سربازان ورزشکار با اعضا کمیسیون امنیت ملی بحث و گفتگو کنم.

عضو اتحادیه باشگاه‌های فوتبال خاطرنشان کرد: در ملاقات با نمایندگان مجلس جلسات کارشناسی خوبی داشتیم و قرار شد برای حل مشکل سربازان ورزشکار با همکاری مجلس طرحی را تدوین کرده و در اختیار باشگاه قرار دهیم. در صورتی که باشگاه و اتحادیه فوتبال موافق اجرای این طرح بود آن را به ستادکل نیروهای مسلح پیشنهاد کنیم تا پس از تایید نهایی زمینه اجرا شدنش را فراهم آورد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه از مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خاطرهمکاری در صدور رضایتنامه سیدمحمدعلوی تشکر و قدردانی کرد و گفت: بزودی مدارک علوی به سازمان لیگ و هیئت فوتبال ارائه می شود تا کارت بازی این بازیکن صادر شود. علاوه بر علوی در نیم فصل دوم از یک مهاجم خارجی نیز بهره خواهیم برد. در حال حاضر یک مهاجم روسی الاصل با تیم ما تمرین می کند. این مهاجم که سابقه بازی در تیم پاختاکور ازبکستان را دارد، در صورت تایید بگوویچ به تیم پاس می پیوندد.

وی در خاتمه تصریح کرد: گرچه تیم ما در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است اما همچنان از بگوویچ حمایت خواهیم کرد. بگوویچ یک مربی سازنده است که درفصل جاری ترکیب پاس را جوان کرده است. ما با آگاهی از اینکه تیم جوان پاس نیاز به فرصت دارد به بگوویچ و دستیارانش فرصت می دهیم تا تیم پاس را همچون فصل گذشته به تیمی قدرتمند مبدل سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد