اولیایی : کادر فنی باید پاسخگوی نتایج اخیر تیم پاس باشد

هنوز شکست به فولاد برای ما جای سوال دارد 

"علوی" همچنان بازیکن پرسپولیس است. 

کادرفنی تیم فوتبال پاس باید پاسخگوی دلایل نتایج اخیر و همچنین مصدومان تیم باشد.

سیدکاظم اولیایی گفت: از میان نتایج گذشته تیم پاس در مسابقات لیگ برتر، تنها شکست پنج بر یک برابر تیم فولاد خوزستان برای من تعجب‌برانگیز بود، چرا که فکر می‌کنم بضاعت تیم پاس به لحاظ داشتن بازیکنان متعدد و باکیفیت در حد این تیم خوزستانی بود و ما نباید چنین شکست سنگینی را متحمل می‌شدیم. این نتیجه هنوز برای ما جای سوال دارد و باید ابهامات آن برطرف شود که در این خصوص کادر فنی می‌بایست پاسخگو باشد.

وی گفت: حضور "وینگو بگوویچ" در تیم ما دلایل مثبت زیادی دارد چرا که او با توجه به توانایی‌های فنی بالایش می‌تواند در رسیدن تیم ما به برنامه‌ریزی‌ها و اهدافی که برای آن داریم، تاثیر بسیاری داشته باشد؛ به هر حال حضور بازیکنان جوان و ساختن آنها در ترکیب تیم، بومی‌سازی و برنامه‌هایی از این قبیل ممکن است در بعضی اوقات نوساناتی داشته باشد اما این نوسانات نباید به صورت مستمر، باعث کسب نتایج ضعیف شود.

اولیایی با اشاره به صحبت‌های بگوویچ مبنی بر اینکه تنها حضور بازیکنان جوان و کم‌تجربگی‌شان در مسابقات لیگ برتر، از عوامل شکست‌های این فصل تیم پاس بوده است نیز خاطر نشان کرد: کم‌تجربگی بازیکنان جوان تاحدی قابل قبول است اما بالاخره ما نفرات فعلی را کاملا با نظرات این مربی کروات جذب کردیم. ضمن اینکه چندین بازیکن تاثیرگذار ما هم در جریان برگزاری مسابقات مصدوم شده بودند اما تاکنون وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند؛ البته این مساله هم دلایل فنی دارد که باز هم مربیان تیم باید پاسخگوی آن باشند.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان همچنین درباره شرایط حضور سیدمحمد علوی در این تیم گفت: علوی بازیکن قابل احترام و تاثیرگذاری برای تیم پاس بوده است، اما باید توجه کنیم که این بازیکن هنوز با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و از نظر قانونی مذاکره با او امری نادرست است. ما از اظهار علاقه این بازیکن برای حضور دوباره در تیم پاس مطلع هستیم اما او باید مشکلاتش را با باشگاه پرسپولیس برطرف کرده و بازیکن آزاد لقب گیرد که در آن صورت می‌توانیم درباره او فکر کنیم؛ ممکن است این امکان در نیم‌فصل فراهم شود اما در شرایط فعلی ما اقدام خاصی نکرده و نمی‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد