ممنوع الخروج بودن غلام‌نژاد ربطی به باشگاه پاس ندارد

مسئولان باشگاه پاس همدان اعلام کردند ممنوع الخروج بودن مدافع ملی پوش ایران ربطی به آنها ندارد. 

 به گفته روابط عمومی باشگاه پاس همدان، مجید غلام نژاد در تاریخ 18/4/1387به عنوان بازیکن سرباز و پس از هماهنگی با معاونت آموزشی نیروی انتظامی و تربیت بدنی ستاد کل به عضویت باشگاه پاس همدان درآمد.
با توجه به قانون موجود در این زمینه بازیکنان سرباز با عضویت در باشگاه های ورزشی باید دوران آموزشی را در پادگان های مربوطه سپری کنند و از این رو محل خدمت غلام نژاد پادگان مالک اشتر اراک معرفی شد.

غلام نژاد به همراه اویس کرد جهان و امید ابوالحسنی به عنوان بازیکنان سرباز، هجدهم تیر ماه سال جاری به خدمت باشگاه پاس همدان درآمدند؛ ‌اما 2 بازیکن نامبرده دوران آموزشی خود را در اراک سپری کردند، در حالی که غلام نژاد با وجود تاکید فراوان مسئولان باشگاه هنوز دوره آموزشی خود را در پادگان مالک اشتر نگذرانده است.
غلام نژاد در ماه های اخیر در همه اردوها و سفرها تیم ملی را همراهی کرده است که از جمله می توان به حضور وی در اردوی اسپانیا و جمهموری چک اشاره کرد که با وساطت مسئولان باشگاه از جمله کاظم اولیایی و منصور پورحیدری و با مساعدت مدیران حفاظت نیروی انتظامی مجوز خروج از کشور را گرفت و به مدت 2 هفته در اردوها شرکت کرد.
با توجه به برنامه های تیم ملی برای انجام سفرهای برون مرزی، مسئولان باشگاه پاس همدان موضوع ممنوع الخروج بودن غلام نژاد را به صورت شفاهی به علی دایی و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اطلاع دادند تا این بازیکن ملی پوش با حضور کوتاه مدت در پادگاه مالک اشتر دوره آموزشی خود را سپری کند؛ اما تا کنون مدافع تیم ملی این کار را انجام نداده تا برای همراهی اش با تیم ملی در دیدار بعدی ایران برابر امارات از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 با مشکل خروج از کشور مواجه شود.
غلام نژاد برای همراهی تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با تیم ملی قطر و برای سفر به دوحه بار دیگر با مشکل خروج از کشور مواجه شد که این بار بر خلاف دوره های گذشته نیروی انتظامی وساطت هیچ یک از مسئولان باشگاه پاس همدان را نپذیرفت تا اینکه پدر این بازیکن ملی پوش تعهد کتبی داد تا پسرش بتواند تیم ملی ایران در سفر به قطر همراهی کند.
تیم ملی ایران در دیدار بعدی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 باید در روز 29 آبان در دبی با تیم ملی امارات دیدار کند و حفاظت اطلاعات نیروی انتظانی تنها ارگانی است که می تواند مجوز خروج وی را از کشور تائید کند؛ اما به دلیل عدم توجهی غلام نژاد برای گذراندن دوره آموزشی و حضور در میدان تیر هنوز هیچ پاسخی به وی نداده اند و سفر وی به امارات در پرده ای از ابهام قرار دارد، مگر آنکه در روزهای اخیر وی برای برای عملی کردن تعهدش به اراک رفته و دوره آموزش کوتاه مدت خود را سپری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد