پورحیدری: نمی‌دانستم دوربین نود است یا صد

اگر به کسی جسارت کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم 

منصور پورحیدری که یکی از مربیان با اخلاق فوتبال کشورمان به حساب می‌آید پس از پایان بازی پاس همدان مقابل مقاومت سپاسی با خبرنگار برنامه نود درگیری لفظی پیدا کرد.

مدیر فنی پاس همدان گفت: «در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار بر این شد که هیچ دوربینی در زمین بازی اقدام به گرفتن مصاحبه نکند. بارها برای باشگاه نامه آمده و فدراسیون در این خصوص حتی جریمه‌هایی را در نظر گرفته است.
پورحیدری ادامه داد: ماجرا از آنجایی شروع شد که داور به اشتباه دستیار وینگو را از روی نیمکت اخراج کرد. بعد از بازی آقای خبرنگار قصد داشت در درون زمین از آقای خورشیدی مصاحبه بگیرد که من اجازه ندادم. البته متاسفم که بعضی‌ روزنامه‌ها نوشته‌اند پورحیدری میکروفون برنامه نود را خرد کرد.

من به هیچ وجه چنین عملی انجام ندادم. اما به خاطر مصلحت به تیم و جلوگیری از جریمه احتمالی فدراسیون از آقایان خواهش کردم که بیرون از زمین با خورشیدی گفت‌وگو کنند.
وی افزود: «من حتی نمی‌دانستم که این دوربین برنامه نود است یا صد. برای من انجام وظیفه‌ام مهم بود. میکروفون را گرفتم و اجازه ندادم در درون زمین مصاحبه کنند. مدیر فنی پاس همدان تایید کرد: «اگر به کسی جسارتی کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم اما من مقصر نیستم . فدراسیون از ما خواسته‌هایی دارد اما متاسفانه امکانات انجام این کارها را فراهم نمی‌کند.»
پورحیدی تصریح کرد: ‌وقتی سرمربی بودم چنین چالش‌هایی در کار نبود اما حالا مدیر فنی پاس همدان هستم و باالطبع این حاشیه‌‌ها نیز به‌وجود می‌آید. وی درباره شرایط پاس همدان گفت: «هنوز نتایج دلخواهی به دست نیاورده‌ایم اما مطمئن هستم که در نیم فصل دوم همه چیز در جهت مثبت تغییر خواهد کرد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر 1387/08/21 ساعت 18:48

کی گفته آقای پورحیدری با خلاقه ؟
من فقط میدونم که باند اولیائی ـ پورحیدری ـ رمضانی دارن از حساب پاس میخورن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد